نعمتی: باید با قدرت به مصاف الاهلی برویم/می‌توانستیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم

نعمتی: باید با قدرت به مصاف الاهلی برویم/می‌توانستیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، مطمئناً با بازی با الاهلی این تساوی را جبران می‌کنیم و دل هواداران را شاد خواهیم کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تساوی مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: به هر حال بازی خوبی بود می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم، خوشحالم که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم و توانستم در این دیدار بازی کنم. به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که بتواند پیراهن باشگاه بزرگ پرسپولیس را بپوشد. امیدواریم بتوانیم این تساوی را در ادامه جبران کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 وی در ادامه افزود: باید این بازی را فراموش کنیم و با قدرت به مصاف تیم الاهلی برویم تا بتوانیم این تساوی را جبران کنیم و با یک بازی خوب به پیروزی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. 

 نعمتی در خصوص داوری اظهار داشت: راجع به داوری هیچ نظری ندارم ولی در دو سه مورد باید پنالتی می‌گرفت به نظرم دو تا اشتباه فاحش داشت، ولی واگذار می‌کنم به کارشناسان تا نظر کامل بدهند.

سیامک نعمتی

پرسپولیس-سیاه جامگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی