نعمتی: برانکو برای همه پست‌ها روی من نظر دارد/ امیدوارم سال خوبی داشته باشیم

نعمتی: برانکو برای همه پست‌ها روی من نظر دارد/ امیدوارم سال خوبی داشته باشیم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو در همه پست‌ها روی من نظر دارد و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم.

به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این باشگاه گفت: از قبل حرف‌هایم را زده بودم. به پرسپولیس علاقه داشتم و خوشحالم که به این تیم پیوستم. امیدوارم همانند سال قبل با کمک یکدیگر امسال هم سال خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پست من در پیکان هافبک چپ بود اما برانکو در همه پست‌ها روی من نظر دارد و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.

نعمتی در خصوص هواداران پرسپولیس هم تصریح کرد: از قبل که به اینجا بیایم مورد لطف آن ها قرار گرفتم و خوشحالم که از این به بعد بیشتر با آنها خواهم بود.

برانکو

نعمتی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی