نعمتی در انتظار یک اعتماد بزرگ در جمع پرسپولیس

نعمتی در انتظار یک اعتماد بزرگ در جمع پرسپولیس

هافبک تکنیکی سرخپوشان علیرغم فرصت کوتاهی که در ترکیب این تیم به دست آورده، عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته تا هواداران را نسبت به آینده‌اش در پرسپولیس امیدوار کند.
به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی که به عنوان یکی از چهار خرید بزرگ پرسپولیس در این فصل پیراهن سرخ را برتن کرده، در حال حاضر در ترافیک خط میانی این تیم کمترین فرصت را برای خودنمایی به خود اختصاص داده است. این در حالی است که حضور چند دقیقه ای او نیز همراه با موفقیت فردی و تاکتیکی بزرگی بوده تا برانکو امیدوار به سود بردن او در بهترین فرمش باشد.

 انعمتی که پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش در صورت تداوم نیمکت نشینی به گوش می‌رسید، اکنون با امیدواری بالا و برگرفته از فضای انگیزشی موجود در پرسپولیس به دنبال دستیابی به اعتماد بزرگ برانکو ایوانکوویچ است. او علاوه بر رقبای قدرتمند در این تیم البته نیازمند به تلاش بیشتر و امیدواری بالا برای تغییر این روند است، خصوصا اینکه با بازگشت احمد نوراللهی مطمئنا کار او سخت‌تر نیز خواهد شد.

سیامک نعمتی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی