نعمتی: هواداران واقعی پرسپولیس از صعود تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا خوشحالند

نعمتی: هواداران واقعی پرسپولیس از صعود تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا خوشحالند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی در ازبکستان انجام دادیم امامطمئن هستم که هواداران واقعی پرسپولیس از کسب تساوی و صعود به مرحله بعد در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال هستند.
به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل نسف قارشی، بازی با پدیده و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید: 

*در یک بازی سخت در ازبکستان مقابل نسف قارشی به تساوی رسیدید درباره این بازی صحبت کن. 

 بازی خیلی سنگینی بود هر تیمی که در این شهر بازی کرده بود از نسف قارشی شکست خورد و حتی هیچ تیمی نتوانسته بود آنجا مساوی کند. از طرف دیگر تیم نسف قارشی چیزی برای از دست دادن نداشت و فقط با برد می‌توانست به ادامه بازی‌ها امیدوار باشد و حتی اگر مساوی هم می‌کرد از دور مسابقات حذف می‌شد. این مسائل باعث شد تا فشار زیادی به ما وارد شود اما خوشبختانه کار دفاعی تیم خیلی خوب بود و با این وجود موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف ازبکستانی ایجاد کرد. در نیمه اول بازی بیشتر دست تیم نسف قارشی بود اما ما از این بازی امتیاز می‌خواستیم و بازی را حفظ کردیم اما اگر خدای ناکرده بازنده بازی می‌شدیم کار خیلی سخت می‌شد. 

* با وجود عملکرد مناسب پرسپولیس اما شاهد انتقادهایی به این تیم هستیم. تو این انتقادات را قبول داری یا نه؟ 

 ببینید پرسپولیس در این سه سال آنقدر خوب کار کرده که انتظارات را بالا برده است به طوری که حتی هواداران به مساوی هم راضی نیستند. این مسأله می‌تواند جنبه مثبتی داشته باشد و این نشان می‌دهد که آنقدر پرسپولیس خوب کار کرده که هواداران انتظار برد دارند اما باید پذیرفت که بازی‌های آسیایی با بازی‌های لیگ داخلی کشورمان خیلی فرق می‌‌کند. در بازی‌های آسیایی یک تیم با یک اشتباه حذف می‌شود و زحمات یک ساله‌اش به باد می‌رود و به همین دلیل ما باید منطقی بازی کنیم. من در زمین بودم و واقعاً سنگینی بازی را حس می‌کردم. تیم نسف قارشی واقعاً تیم قدرتمندی است و السد را شکست داده بود. در برخی از بازی‌ها باید گاهی مراقب بود و این بازی از آن بازی‌هایی بود که اگر اشتباه می‌کردیم تاوان سنگینی باید می‌دادیم. ما اگر بی‌محابا حمله می‌کردیم گل می‌خوردیم و کار سخت می‌شد اما به هر حال شرایط بازی به گونه‌ای بود که همین یک امتیاز هم ما را به مرحله بعد رساند و این در حالی است که ما در خانه حریف بازی می‌کردیم. مطمئناً تماشاگران و هواداران واقعی پرسپولیس از نتیجه ما در ازبکستان راضی هستند چون برای آنها مهم صعود تیم است و ما می‌توانیم با برد در بازی مقابل السد قطر به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم. 

*چقدر امیدوار هستی که بتوانید به عنوان تیم اول به مرحله بعد بروید؟

 به هر حال ما با السد بازی رودررو داریم و مطمئناً آنها را شکست خواهیم داد تا بتوانیم به عنوان تیم اول و صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. 


*فردا هم بازی سختی مقابل پدیده خواهید داشت در خصوص این بازی چه می‌گویی؟ 

 بازی سختی داریم و برای قهرمان شدن به مشهد می‌رویم تا دست پر از زمین بیرون بیاییم. همه منتظر هستند تا ما یک امتیاز را بگیریم اما ما نباید به این یک امتیاز بسنده کنیم بلکه باید برای پیروزی و گرفتن امتیازات کامل وارد زمین شویم. ما برای شکست پدیده به مشهد می‌رویم و از این بازی برد می‌خواهیم. 

*این روزها صحبت از تمدید قرارداد برخی از بازیکنان است. وضعیت قرارداد تو با پرسپولیس چگونه است؟

 صادقانه می‌گویم که همه تمرکز و تلاش من برای باقی ماندن در پرسپولیس است و تا یکی، دو هفته دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. 

*برخی‌ها این انتقاد را به پرسپولیس وارد می‌دانند که مثل گذشته شاداب بازی نمی‌کنید و عده‌ای این مسأله را به اشباع شدن بازیکنان ربط می‌دهند، نظرت در این باره چیست؟

 همه چیز می‌تواند در عملکرد یک تیم مؤثر باشد اما پرسپولیس تیمی است که به جمع 4 تیم برتر آسیا رفت و بازی‌های زیادی انجام داد که شاید سنگینی همین بازی‌ها در عملکرد تیم تأثیرگذار بوده باشد. ما سپس در جام حذفی دوباره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و این مسائل روی تیم تأثیر می‌گذارد و باعث شد تا خستگی به بازیکنان غلبه کند اما با این وضعیت خوشبختانه تیم نتیجه خیلی خوبی گرفته و وضعیت ما خوب است. مطمئناً از فردا برای بردهای پشت‌سر هم وارد زمین خواهیم شد و می‌خواهیم ابتدا پدیده را شکست دهیم و سپس پارس جنوبی و السد را ببریم تا هم قهرمانی مقتدرانه‌ای داشته باشیم و هم اینکه در آسیا با برد به مرحله بعد برویم. می‌خواهیم نتایج خوب را به هوادارانمان تقدیم کنیم و امیدوارم که در آسیا هم موفق باشیم و به فینال برسیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سیامک نعمتی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی