نقاشی اعتبار علی دایی بر بام فوتبال آسیا

نقاشی اعتبار علی دایی بر بام فوتبال آسیا

او اگرچه گاهی وقت‌ها نامهربان می‌شود و حرف‌هایی درباره روزنامه‌نگاران می‌زند، او شاید خیلی وقت‌ها ترش کند و حوصله نداشته باشد اما هرچه هست او علی دایی است. 
به گزارش پیروزی دیلی،شاید بی‌خبر باشید از این موضوع مهم که فیفا در جریان جزئیات رفتار انسان‌دوستانه علی دایی در زلزله تلخ و ناراحت‌کننده ایران در مناطق زلزله زده غرب کشور قرار گرفته است. برای فیفا این تحرک علی دایی مصداق بارز رفتار جوانمردانه است. 

بازی جوانمردانه که از سوی فیفا با شعار معروف FAIR PLAY پیگیری می‌شود را در زمینی منهای فوتبال انجام داد. امروز دایی یک وجاهت بین‌المللی دارد که ما همیشه گفته‌ایم او باید از این ظرفیت در جایگاه بهتری استفاده کند.

 ما علی دایی در فوتبال ایران در چه تیم‌هایی می‌بینیم؟ دایی متأسفانه سر از صبای قم، نفت تهران و تیم‌هایی از این سیاق درآورده در حالی که فوتبال دنیا می‌تواند جایگاه زیبنده‌تری برای دایی تعریف کند. 

خود دایی اما احتمالاً به قدری مشغله‌های تجاری فراوان دارد که شاید نقشه‌ای برای حضور در پست‌های جامع‌تر و کلاسیک‌تر نمی‌تواند بکشد اما باید به او کمک کنیم که تجلی این همه اعتبار باید نقش سایه‌‌اش بر بام فوتبال آسیا نقاشی شود. 

حیف دایی نیست که با این همه اعتبار سرمربی یک تیم معمولی در لیگ برتر باشد؟ این چه عشقی است که دایی را مسحور خود کرده است؟

 افرادی کاملاً معمولی و فاقد ظرفیت و گنجایش بزرگ علی دایی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به پست و افتخار رسیده‌اند‌؛ چرا این افتخار نصیب کشورمان نشود؟ 

علی دایی البته این بحث ما را دوست ندارد. تا فردا برای او بنویسیم که ریاست در کنفدراسیون فوتبال آسیا حق دایی است او حرف خودش را می‌زند‌‌؛ دایی هنوز وارد این بازی بزرگ نشده اما فوتبال ایران و اعتبار نصف و نیمه فوتبال آسیا با حضور علی دایی در این مسند، وزن خاصی پیدا می‌کند.

 دایی نماینده و پیام‌رسان مردم در زلزله غرب کشور بود. این را همه دنیا فهمید‌‌؛ مردم به دایی اطمینان کردند و به شخصه دیدیم که او را امین خود می‌دانستند.

 دایی روزی امانت‌دار فوتبال ایران در آسیا خواهد شد‌‌؛ او را روی کرسی داغ ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا در ذهن خود تجسم کرده‌ایم.

 این میز و صندلی برازنده نام و وجاهت علی دایی است.

علی دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی