نقش خریدهای زمستانی برانکو در قهرمانی؛ تقریبا هیچ!

نقش خریدهای زمستانی برانکو در قهرمانی؛ تقریبا هیچ!

 محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی چقدر به این تیم ضربه می‌زند؟ مطمئنا اگر قرار بود پرسپولیس دو فرصت جذب بازیکن را از دست بدهد، می‌شد گفت که بحران عظیمی در انتظار قرمزهاست اما تجربه فصول گذشته می‌گوید که پنجره نقل وانتقالات نیم‌فصل هیچ وقت برای برانکو حیاتی نبوده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، خریدهای برانکو در این دوسال حضورش در پرسپولیس نشان داده که حتی اگر این فرصت از او گرفته شود باز هم این تیم چیز زیادی را از دست نمی‌دهد. اتفاقی که می‌تواند هواداران پرسپولیس را خوشحال کند که با این محرومیت نمی‌تواند مشکل چندانی برای قهرمانی آنها ایجاد شود.


برانکو در این دو فصل نتوانسته خریدهای خوبی در نیم‌فصل داشته باشد. البته از این خریدها باید سروش رفیعی که شرایط متفاوتی داشت را فاکتور گرفت. بازیکنی که به دلیل قوانین عجیب بازیکن سرباز، در نیم‌فصل بازیکن آزاد اعلام شد و بحثش با بازیکنان معمول نقل و انتقالات نیم فصل که با یک باشگاه قرارداد دارند فرق می‌کرد.


عملکرد سایر خریدهای برانکو در نقل و انتقالات زمستانی لیگ شانزدهم


سامان نریمان‌جهان: ۲۷۰ دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و عملکرد مثبت او یک پاس گل بود. آخر فصل از پرسپولیس جدا شد.


شهاب کرمی: تنها ۲۰۸ دقیقه بازی کرد و تاثیر خاصی در تیم نداشت. آخر فصل از پرسپولیس جدا شد.


خریدهای برانکو در نقل و انتقالات زمستانی لیگ پانزدهم


الکساندرلوبانف: او برای پوشش ضعف دروازه و سوشا مکانی به پرسپولیس آمد اما تفاوت زیادی با او نداشت. لوبانف ۱۰ بازی در لیگ برتر انجام داد، یک کلین‌شیت و ۱۰ گل خورده آمار او در چارچوب قرمزها بود. آخر فصل از پرسپولیس جدا شد.


امیرعباس‌آیینه‌چی: فقط یک دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد! او هم در حال حاضر بازیکن پرسپولیس نیست.


علی محسن‌زاده: برای پرسپولیس یک دقیقه هم بازی نکرد. آخر فصل از پرسپولیس جدا شد.


سروش رفیعی تنها بازیکنی بوده که با بالای هزار دقیقه حضور و سه گل و دو پاس گل در روند تیمی پرسپولیس نقش داشته و خرید موفقی محسوب می‌شده است. بازیکنی که کسی با شرایط او در بازار نیم‌فصل فعلی حضور ندارد. با توجه به اینکه همه خریدهای نیم فصل برانکو آخر فصل از باشگاه جدا شدند، محرومیت آن‌ها می‌تواند خرج باشگاه پرسپولیس را کمتر کرده و به خلوت‌تر شدن نیمکت کمک کند.

برانکو

نقل و انتقالات

پرسپولیس

علی :
۱۸ آذر ۹۶
فقط میلیاردها تومان اقای برانکوبااین خریداش روی دست باشگاه گذاشت  حالاهم خیلی راحت شما ازش تعریف میکنید همانجورکه از طاهریوترکاشوندتعریف میکردیدوهرروزی که ازراه میرسه یه نمونه ازگندکاریهای طاهری وترکاشوند داره رو میشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی