نقش شماره ۱۹ در تیم برانکو؛ آقای قابل اعتماد

نقش شماره ۱۹ در تیم برانکو؛ آقای قابل اعتماد

در بین بازیکنان تهاجمی پرسپولیس، وحید امیری محبوب‌ترین بازیکن برانکو محسوب می‌شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ترکیب پرسپولیس این فصل بر خلاف فصل پیش، تنوع بیشتری دارد و علاوه بر مصدومیت و محرومیت، برانکو بخاطر مسائل فنی و تغییر تاکتیک در مسابقات مختلفی بعضی بازیکنانش را نیمکت نشین می‌کند. در بین بازیکنان دفاعی، بخش زیادی از بازیکنان پرسپولیس معمولا ثابت هستند اما در پست هافبک تهاجمی و مهاجم، این تغییرات به اوج خود رسیده است.


مهدی طارمی علاوه بر استراحت یک نیمه‌ای مقابل گسترش، بخاطر محرومیت مدت‌هاست در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد. علیپور و منشا قبل از محرومیت طارمی، به صورت چرخشی بازی می‌کردند. محسن مسلمان چند هفته بخاطر بی انضباطی نیمکت نشین شد. رسن فقط مقطعی در ترکیب پرسپولیس ثابت به میدان رفت و فرشاد احمدزاده، پسر محبوب برانکو هم مدتی است ابتدا بخاطر مصدومیت و پس از آن تصمیمات تاکتیکی برانکو، از ترکیب پرسپولیس دور مانده است.


در این شرایط، وحید امیری تنها بازیکن کاملا ثابت هجومی سرخپوشان محسوب می‌شود. امیری این فصل در ۱۲ بازی از ۱۴ بازی پرسپولیس فیکس بوده، هیچوقت مصدوم و محروم یا نیمکت نشین نشده و فقط ۲ بازی، برای حفظ آمادگی برانکو به او استراحت داده است. بازی با پیکان، امیری بعد از لیگ قهرمانان آسیا مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرد و بازی با استقلال خوزستان پس از مسابقات ملی، همه بازی نیمکت نشین بود.


فردا هم امیری احتمالا، یکی از یازده بازیکن ثابت پرسپولیس است و برانکو ایوانکوویچ، هر چقدر هم در خط هجومی تغییر ایجاد کند تصمیمی برای دست زدن به جایگاه ثابت امیری ندارد. امیری هم دست برانکو را خالی نگذاشته و بدون مصدومیت، محرومیت، مشکل انضباطی و حاشیه، پای ثابت همه بازی‌های پرسپولیس است.

وحید امیری

صبا :
۱۹ آذر ۹۶
ای بابا چیکارش دارین یه ماشالله هم بگید به جایی برنمی خوره.چشم حسوداش کور.ماشالله.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی