نقش ویژه بیرانوند در پرسپولیس/ مدافع، بازیساز

نقش ویژه بیرانوند در پرسپولیس/ مدافع، بازیساز

پرتاب دست‌های بیرانوند. تا فصل گذشته، این توانایی بیرانوند به عنوان یکی از نکات مثبت این دروازه‌بان نام‌برده می‌شد و از عوامل بازیسازی در تیم‌های این دروازه‌بان بود. پرتاب دست‌های او حتی مرزهای داخلی را هم درنوردیده بود و سوژه رسانه‌های خارجی هم شده بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، بیرانوند در فصل جدید حالا توانایی‌های دیگری هم پیدا کرده است. شاید تصور این که بیرانوند بتواند مهاجم حریف را دریبل بزند محال باشد اما بیرانوند در یکی دو بازی اخیر این محال را انجام داده و موفق هم بوده است.


بیرانوند در بازی‌ پرسپولیس مقابل الاهلی چند نقش را ایفا کرد. او به عنوان دروازه‌بان موقعیت‌های بسیار خوبی را از مهاجمان حریف را گرفت. بیرانوند که بعد از تساوی تیم ملی، عملکردش درون دروازه و کلین‌شیت‌هایش زیر سوال رفته بود با چند سیو بسیار عالی در این بازی، توانست توانایی‌هایش را به رخ آنهایی که او را در کلین‌شیت‌هایش فاقد نقشی برجسته می‌دانستند بکشد. سیوهای بیرانوند اما فقط بخشی از عملکرد خوب او در این بازی بود.


او در این بازی توانست نقش یک دفاع آخر را هم بازی کند. او با ۴ بازپس‌گیری توپ در محوطه جریمه و یک دریبل موفق مانند یک مدافع‌آخر عمل کرد. هیت مپ او در بازی با الاهلی هم به خوبی نشان می‌دهد که این دروازه‌بان چه فضایی را مقابل دروازه‌اش پوشش داده است.



بیرانوند علاوه بر این‌ها وظیفه بازیسازی را هم به خوبی انجام داد. ایجاد ۷ موقعیت برای مهاجمان، آمار بسیار خوبی از شماره یک پرسپولیس است. او با ۷ پاس، مهاجم تیمش را در زمین حریف صاحب توپ کرد. آماری که در نوع خود جالب توجه است.  ۵ پاس به طارمی، بیشتر از پاس‌هایی است که هافبک‌های پرسپولیس به مهاجم تیمشان داده‌اند.



بیرانوند بعد از یک بازی پر انتقاد در تیم ملی، در این بازی هم جواب انتقادات را داد، هم از عمرالسومه انتقام گرفت و هم بعد از مدتها نمایشی درخشان را در نقش دروازه‌بان، مدافع آخر و یک بازیساز به نمایش گذاشت.

بیرانوند

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی