نه به خودت توهین کن ، نه به شعور مردم /آقای کی روش این بازی تمام است!

نه به خودت توهین کن ، نه به شعور مردم /آقای کی روش این بازی تمام است!

جدال کی روش و برانکو،درست یا غلط فوتبال ایران را به دو نیم تقسیم کرده است.

اختصاص پیروزی دیلی؛ امروز کاری کرده ای که طرفدارانت هم دیگر جرات ندارند از تو حمایت قاطع کنند و رسمان زبانشان را با دست خودت دوخته ای. آنها هم مجبورند بسوزند و بسازند! از قهر کردنهای پیاپی ات انیمیشن و لطیفه درست کرده اند. خیال نکنی من منتقد و آن مربی و فلان مدیر در حال خندیدن به رفتارت هستیم. نه ، بیشتر درد آور است تا بتواند این رفتارها خنده را باعث شود؟ صاحبان اصلی تیم ملی فوتبال، ملت ایران هستند که امروز متعجب از رفتارهای عجیبت در شوک هستند و البته ته دلشان از این وضعیت ناراحت و حتی عصبی!

 یک بار با این مردم روراست باش و برایشان بگو ماجرای این دعوای بی سر و ته با سرمربی تیمی که امروز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده واقعا از کجا شروع شد؟! چه دلیلی برای این همه کینه ورزی به وجود آمده که به این شکل آشکار به دنبال زدن ریشه او هستی؟! واقعا دعوای شما دو نفر از کجا شروع شد که حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم نتوانست به حل این مشکل کمک کند و امروز تبدیل به یک رئیس بی اثر حداقل در حل چنین موضوع مهمی شده است!
برای این مردم بگو اختلافت با برانکو از کجا شروع شد. امروز از هر کس که بپرسی چنین می گوید که « وجود احتمال جانشینی ات در تیم ملی » نمی تواند دلیل خوبی برای رفتارهای عجیبت باشد. انتخاب سرمربی تیم ملی که در حیطه وظایف شما نیست. اگر فدراسیون بخواهد فرد دیگری را جانشین شما کند می تواند و قرار نیست من و شما در برابر این تصمیم لشگر کشی کنیم!

 زمانی آرزو داشتیم یک مربی سطح بالا به فوتبال ما بیاید و فوتبال ما را از این همه حواشی نجات دهد. چه می دانستیم می آیی و خودت حاشیه ساز لقب می گیری! واقعا چه کسی شب یک بازی مهم با حرفهایش اقدام به تضعیف روحیه شاگردان خودش در تیم ملی می کند؟!از ضعیف شدن این نفرات چه کسی سود خواهد برد؟!

حالا خوب است پرسپولیس نتیجه گرفته و همه رسانه و مردم سوژه "چاق" بودن ملی پوشان پرسپولیس را که سر زبانها انداختی به تمسخر گرفته اند! خدایی از این وضعیت ناراحت نشدی؟! این بازیکنان نه سرمایه تو که سرمایه یک ملت در بخش فوتبال هستند. چطور می توانی با زبان پرتغالی سرمایه یک ملت را نادیده بگیری و آنها را به چاق بودن  متهم کنی و جان تیم اول مردم این مملکت را به خطر بیاندازی؟! این بچه ها امانت این مردم هستند که به دستهایت سپرده شده اند و نباید با خطر مواجه شوند!

در این همه سال که قهر کردن را خوب آموخته ای چرا مذاکره کردن را یاد نگرفته ای؟! از نشستن بر سر میز مذاکره و همکلام شدن با برانکو چه ترسی داری؟! بیا بنشین روبرویش و به او بگو اینجای کارت غلط است. اصلا برو و دم گوشش بگو نمی خواهم جایم را در تیم ملی بگیری. شاید جوابی به تو داد که قانع شدی!

امروز با حرفهایت مردم را به خودت بدبین کرده ای. رئیس تو تاج نیست. اگر فکر می کنی که او مسوول توست که می دانیم این فکر را هم نمی کنی بدان سخت در اشتباهی. رئیس تو همین مردمی هستند که مظلومیتشان در طول تاریخ بارها و بارها ثابت شده است. آنها امروز از تو ناراحت هستند. از قهر کردنهای پیاپی ات کلافه شده اند. از رفتارهای عجیبت شوکه هستند و از اینکه جلوی چشم آنها هم به خودت توهین می کنی هم به شعور آنها واقعا ناراحتند.

قرار بود بهترین مربی طول تاریخ فوتبال ایران باشی اما ظاهرا خودت دوست نداری. فقط باید به تو یادآور شویم این بازی که درگیرش هستی خیلی وقت است تمام شده! بی مورد داری به این بازی ادامه می دهی. بازی تمام شده است. خیلی وقت است که تمام شده. به صاحبان اصلی تیم ملی دیگر توهین نکن و بیا پای میز مذاکره. بگذار خاطراتت همه جوره خوب باشد. لطفا بیشتر از این خرابش نکن!

 
اردلان بزرگ نیا
 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی