نواللهی : بازی با نفت آبادان سخت است/ خوشحالم به پرسپولیس برگشتم

نواللهی : بازی با نفت آبادان سخت است/ خوشحالم به پرسپولیس برگشتم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌قطعا هفته آینده بازی سختی با نفت در آبادان خواهیم داشت.
به گزارش پیروزی دیلی، احمد نواللهی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود، سپاهان تیم خوبی است،‌درست است که شرایط خوبی ندارند اما امروز برای سه امتیاز آمده بودند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما ما منسجم‌تر بازی کردیم.خوشحالم که هواداران با شادمانی به خانه‌هایشان رفتند

.وی در باره تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: من قرارداد دارم اما از تصمیم بازیکنان دیگر خبری ندارم. بازیکن پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده مقابل صنعت نفت در آبادان گفت:‌قطعا بازی سختی را در آبادان خواهیم داشت امیدوارم اینبازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا با رویه خوبی به لیگ قهرمانان آسیا برویم.تیم خوب و یکدستی داریم و امیدوارم هواداران مانند امروز ما را حمایت کنند تا در آسیا هم نتایج خوبی بگیریم. 

 نواللهی در پاسخ به این سوال که چه زمای به روزهای اوجش باز خواهد گشت گفت: یک سال دور بودم امیدوارم با تمرین و تلاش بیشتر به پرسپولیس کمک کنم حالا هم خوشحالم به پرسپولیس برگشتم. من و امید روزهای سختی داشتیم و خوشحالم برگشتم امید هم در پایان فصل برمی‌گردد.

نوراللهی

پرسپولیس-سپاهان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی