توپ در زمین بیطرف! / پسرخوانده کی روش یا غیر پسرخوانده ، نود مدارک سباستین را رونمایی کند

توپ در زمین بیطرف! / پسرخوانده کی روش یا غیر پسرخوانده ، نود مدارک سباستین را رونمایی کند

زلاتکو ایوانکویچ برادر سرمربی با دانش پرسپولیس رزومه کاری و مدرک پرولایسنس یوفای خود را در پاسخ به ابهام عادل فردوسی پور رونمایی کرد تا ثابت کند برانکو ریگی در کفش ندارد.

به گزارش پیروزی دیلی ، پس از آنکه زلاتکو ایوانکویچ مربی پرسپولیس با انتشار رزومه کاری ، تحصیلی و مربیگری خود به ابهامی که عادل فردوسی پور با نام بردن از وی و پسر شفر و برادر علی دایی ایجاد کرد پاسخ داد اینک جا دارد تا عادل در زمین بیطرف نود توپ را به گردش درآورده و از مدارک تحصیلی و رزومه کاری سباستین ـ کسی که ادعا شده پسرخوانده کی روش است ـ رونمایی کند. 
با توجه به نفوذ و ارتباط نزدیک فردوسی پور بعنوان بزرگترین حامی رسانه ای کی روش با سرمربی تیم ملی ایران و بالاخص پس از ادعاهای علی کریمی در نود در رابطه با سباستین ، بنظر نمی رسد عادل فردوسی پور در جهت رعایت حق بیطرفی و تنویر اذهان عمومی و شفاف سازی ، در استعلام و اخذ رونوشت مدارک هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم ملی و حتی سرمربی آن از شخص کیروش یا فدراسیون فوتبال و انتشار آن با مشکل خاصی مواجه شود. دانستن حق همه است.

90

کیروش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی