نوراللهی: خیلی به من و امید سخت گذشت

نوراللهی: خیلی به من و امید سخت گذشت

هافبک دوست داشتنی سرخپوشان بالاخره با پایان خدمتش مجوز بازی برای پرسپولیس را پیدا کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، نوراللهی که در نیم فصل سال گذشته با اجازه برانکو راهی تراکتور شد تا به واسطه کسری خدمتش بتواند خیلی زود سربازی خود را به پایان برساند اما در نهایت با مشکلاتی رو به رو شد تا بازگشت او را تا همین دو سه هفته پیش به تاخیر بیاندازد. نوراللهی بعد از بازگشت به پرسپولیس هنوز نتوانسته به ترکیب ثابت برگردد اما برانکو به او اعتقاد دارد و خود نوراللهی هم در تلاش است به زودی دوباره به ترکیب ثابت سرخپوشان اضافه شود. هافبک جوان سرخپوشان بعد از مدتها سکوت در خصوص خدمت سربازی خود و پرسپولیس و حتی مهدی طارمی با همشهری ورزشی به گفتگو پرداخت:

* پیش از هر سوالی تولدت را با کمی تاخیر تبریک می گوییم.

ممنونم از شما و می خواهم همچنین از طریق رسانه شما از تمام هم تیمی های خودم و همه دوستان خودم که در این چند روز به من تبریک گفتند تشکر کنم .

* بعد از مدتها انتظار به پرسپولیس برگشتی.

واقعا از این بابت خیلی خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم جواب محبت هوادارنی که همیشه جویای احوال من بودند را بدهم و بتوانم با تمرین بیشتر و تلاش بیشتر بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و بتوانم سهمی در موفقیت پرسپولیس داشته باشمو بتوانم برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم.

* تو و امید عالیشاه به هم از پرسپولیس جدا شدید و حالا بعد از بازگشت تو برانکو منتظر عالیشاه است.

من و امید یک سال از فوتبال دور بودیم و خوشحال هستم که من توانستم برگردم و دوباره برای پرسپولیس بازی کنم . در این یک سال هم برای من و هم برای امید عالیشاه خیلی سخت گذشت و حالا امیدوار هستم امید برمی‌گردد و پرسپولیس قدرتمند تر شود.

* با وجود بازگشت به پرسپولیس هنوز در ترکیب ثابت قرار نگرفته ای.

خب به هر شکل پرسپولیس در این فصل بسیار فوق العاده نتیجه گرفته است و از طرفی برانکو تشخیص می دهد که چه کسی بازی کند یا نه و من به تصمیم برانکو احترام می گذارم و تمام تلاش خودم را انجام می دهم و هر روز سخت تمرین می کنم تا هر زمان که برانکو از من در زمین استفاده کرد بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

* البته در بازی برابر پیکان توانستی پاس گل بدهی.

خب خیلی خوشحال هستم که توانستم نقش کوچکی در پیروزی پرسپولیس داشته باشم و امیدوارم که بتوانم همین روند را ادامه بدهم. 

* با توجه به هافبک های زیادی که پرسپولیس دارد به نظر می رسد کار سختی برای رسیدن به ترکیب ثابت داشته باشی.

پرسپولیس تیم منسجم و بسیار خوبی است و این را از ته دل می گویم که مهم پرسپولیس و هوادارانش است. مهم نتیجه گرفتن تیم است و بازیکن مهم نیست.

* پرسپولیس در هفته گذشته توانست سپاهان را شکست دهد و بیش از گذشته به قهرمانی نزدیک شود.

درست است که سپاهان شرایط خوبی ندارد، اما سپاهان همیشه برابر پرسپولیس به دنبال کسب 3 امتیاز است ولی ما در برابر سپاهان خیلی خوب بازی کردیم. پرسپولیس تیم یک دستی است و خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز را گرفتیم و توانست سربلند از زمین بیرون بیاییم. هواداران هم ما را با حمایت‌های‌ خود در این سرما شرمنده می‌کنند. 

* خیلی ها پرسپولیس را از حالا قهرمان لیگ می دانند.

خیلی سخت است که از حالا پرسپولیس را قهرمان بدانیم اما من امیدوار هستم که روند پیروزیهای خودمان را بتوانیم حفظ کنیم و در آخر فصل قهرمانی را به هوادارن هدیه بدهیم.

* با توجه به اینکه پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است تو و یار بازیکنان در پرسولیس می مانید یا هنوز تصمیم نگرفته اید؟

من در مورد بقیه بازیکنان نمی توانم نظر بدهم اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و در پرسپولیس خواهم ماند.

* مهدی طارمی که یک زمانی دوست صمیمی تو بود راهی قطر شد. در مورد مهدی طارمی چه نظری داری؟

فقط امیدوارم که مهدی در قطر موفق باشد.

* در این هفته باید در برابر نفت به میدان بروید.

بازی نفت آبادان بازی خیلی سختی است، امیدوارم با موفقیت پشت سر بگذاریم و سه امتیاز را بگیریم. پرسپولیس تیم خوب و یکدل با کادر فنی خوب است. 


گفت‌وگو از حمیدرضا علی‌پور

احمد نوراللهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی