نوراللهی مجبور به ترک تمرین پرسپولیس شد

نوراللهی مجبور به ترک تمرین پرسپولیس شد

هافبک پرسپولیس به زودی باید تمرینات پرسپولیس را ترک کند.
به گزارش پیروزی دیلی، احمد نوراللهی بعد از مدت‌ها سرگردانی نه تنها مجوز همراهی پرسپولیس در بازی‌های لیگ را نخواهد گرفت بلکه باید تمرینات سرخپوشان را هم ترک کند. 

هافبک با اخلاق پرسپولیس برای گرفتن برگه پایان خدمتش مجبور است دوران آموزشی را سپری کند و از این‌رو حداقل دو ماه از تمرینات پرسپولیس دور خواهد بود.

 نوراللهی سخت پیگیر این است که این مشکل خود را حل کند اما به نتیجه رسیده و به زودی باید با ترک تمرینات پرسپولیس به دوران آموزشی برود.

 با شرایطی که نوراللهی دارد او حداقل تا دو ماه و نیم دیگر نمی‌تواند برای این تیم در مسابقات داخلی به میدان رود و چه بسا اگر زودتر برای رفتن به آموزشی اقدام نکند زمان دوری‌اش از میادین بیشتر هم بشود.

تمرین پرسپولیس

نوراللهی

علی :
۷ آبان ۹۶
خدالعنتشون کنه تا به ما رسیدن اموزشی رفتن اجباری شد. ایا تمام بازیکنان سرباز اموزشی رفتن؟ خداروشکراینها همه دشمن ماهستندچون خدا وقتی اینارو میبینه بیشتر ازقبل یارو یاور ما میشه و تو یه روز مثل دربی  داغی ابدی سر دل همشون میگزارد . قابل توجه اقای س. ک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی