نوراللهی هفته آینده برمی گردد؟

نوراللهی هفته آینده برمی گردد؟

گویا مشکل هافبک جوان پرسپولیس حل شده و او از نیم فصل دوم می تواند سرخپوشان را همراهی کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، خبر جالبی به دست مان رسید مبنی بر اینکه به احتمال بسیار زیاد، احمد نوراللهی از هفته آینده می تواند برای پرسپولیسی ها به میدان برود زیرا مشکلش به صورت کامل حل شده و قرار است مدت آموزشی خدمت سربازی خود را در انتهای فصل سپری کند. 

این بازیکن بدون پشت سر گذاشتن دوران آموزشی، از پادگان تراکتوری ها خارج شد. البته تراکتوری ها نیز نسبت به ادامه فعالیت نوراللهی عدم نیاز خود را اعلام کردند و به همین علت، شماره 8 سرخپوشان به تمرینات اضافه شد اما مجوز بازی به دست نیاورده است اما شنیدیم با پیگیری های اخیر، نوراللهی به زودی و شاید از هفته آینده بتواند برای سرخپوشان بازی کند. 

نام این بازیکن در لیست پرسپولیس قرار دارد و نیازی به تمدیدقرارداد نیست اما برای صدور کارت بازی، سازمان لیگ در انتظار آخرین مجوز از سازمان نظام وظیفه است تا در همین فصل نقل و انتقالات زمستانی، کارت نوراللهی را صادر کند. 

شاید دلیل انتشار عکس نوراللهی توسط سیدجلال حسینی نیز همین بود. بد نیست بدانید گرشاسبی بارها گفته بود مشکل این بازیکن را حل می کند و از سوی دیگر، کمپینی به نام «#احمد_را_آزاد_کنید» که در فضای مجازی و توسط هواداران پرسپولیس شکل گرفته بود، به صفحه وزیر ورزش کشیده شد و شاید از وزارتخانه نیز تدابیری برای حل این موضوع اندیشیده شده باشد.

احمد نوراللهی

سربازی

صبا :
۳ دی ۹۶
ان شالله هرچی خیره پیش بیاد.با این داوری های مغرضانه که دوبازه شروع کردن به بریدن سر پرسپولس(ایشالله تیم محبوبشون تاوانشو بده)
می ترسم نمی دونم نگرانی کدوم رو داشته باشم
داور که به ربیع خواه و کمال کارت نده.به ضررمون سوت نزنه
مسلمان و علیپور و بیرانود و احمد زاده سه کارته نشن یه وفت.
میگن طلسم و جادو دارن فولادیهانکنه راست باشه!بچه نا بالغ از کجابیاریم طلسمشون باطل کنیم؟سربازی با نفت که مهاجمامون قفل شده بودن و توپارو راحت خراب می کردن شک بردم به طلسم شدن شون مگه میشد اون همه خراب کاری عجب بود اصلا دروازه شون یه سد غیبی داشت یه بار دیگه بازی رو ببینین بعد به من بگید دیونه.

نکنه خلع سلاح شده بفرستنمون به بازی با تراکتور و از اون ورم بهانه پیدا نکنن یاردوازهم تیم محروم بشن.
وای غصه کدوم بخورم.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
مصطفی دینی :
۲ دی ۹۶
به امید درخشش در ارتش سرخ . من عاشق پرسپولیسم
مصطفی دینی :
۲ دی ۹۶
به امید درخشش در ارتش سرخ . من عاشق پرسپولیسم
علی :
۲ دی ۹۶
یاجد شهیدگمنام روستای مانی از تومیخام ازخدابخای مشکل احمدنورالهی حل بشه برگرده خودت کمک کن. شماهم اگرتوزندگی حاجتی داشتید ازاین شهیدگمنام بخواهید حاجتتونو میده. یاعلی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی