نوری: باشگاه پرسپولیس خانه خودم است/ به سیدجلال خسته نباشید می‌گویم

نوری: باشگاه پرسپولیس خانه خودم است/ به سیدجلال خسته نباشید می‌گویم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی، گفت: امروز کاری داشتم به همین خاطر به باشگاه پرسپولیس آمدم. 

به گزارش پیروزی دیلی،‌ محمد نوری بازیکنان سابق پرسپولیس که امروز برای موضوعی به باشگاه رفته بود بعد از رویارویی با سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و خوش و بش به او در صبحت با خبرنگاران، گفت: به سید جلال خسته نباشید می‌گویم، بازیکن مثل او‌ کم است و برای او آرزوی موفقیت دارم. در پرسپولیس بازی کردم و بازی در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست.


وی افزود: من هم با وجود اینکه شرایط خوبی داشتم، از تیم ملی خط خوردم. به هر حال این سلیقه سرمربی تیم ملی بود. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.


نوری در پایان در رابطه با حضورش در باشگاه پرسپولیس، گفت:‌ اینجا خانه خودم است. کاری داشتم به همین خاطر به باشگاه آمدم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی