نوستالژى؛لحظه پاره شده طحال علی دایی در تیم ملى

نوستالژى؛لحظه پاره شده طحال علی دایی در تیم ملى

طحال دایی در بازی ایران و بحرین پاره شد اما او هفتاد دقیقه با طحال پارشده و خونریزی شدید بازی کرد و بعد از بازی عمل جراحی سنگینی را پشت سرگذاشت.


به گزارش پیروزی دیلی، علی دایی مسیر پیشرفت  در فوتبال را از اردبیل تا تاکسیرانی و بانک تجارت طی کرد و در پرسپولیس ستاره شد.او در نوک حمله تیم ملی و پرسپولیس درخششی چشمگیز داشت و به السد قطر رفت و از آنجا به آرمینیا بیله فلد،هرتابرلین و بایرن مونیخ.

دایی جاه طلب بود و پرتلاش و خستگی ناپذیر و مثل بسیاری از فوتبالیست های امروزی سقف آرزوهایش درخشش در پرسپولیس و استقلال و جند بازی ملی نبود.

دایی همه رکوردها را در هم شکست و آنقدر تلاش کرد که حتی در آخرین سال حضوزش در مستطیل سبز به عنوان مربی-بازیکن قهرمان لیگ حرفه ای ایران شد در حالی که دو فصل قبل از آن هم با صبا قهرمان جام حذفی شده بود.

دایی به عنوان آقای گل جهان نه فوتبال بلکه سفیر ایران شد و گلرنی هایش به چلسی و میلان یا هت تریک ش مقابل عربستان هرگز از یادها نخواهد رفت.

شهریار از اهدافش هرگز عقب نشینی نکرد و فوتبال هم نتوانست دانشجوی مهندسی متالوژی دانشگاه صنعتی شریف را از تحصیل غافل کند.او مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی را اخذ کرده و حالا به رغم مشغله های فوتبالی و تجاری به عنوان دانشجوی دکترای علوم اجتماعی مشغول به تحصیل است.

دایی را می توان مردی تمام عیار دانست.شهریاری که نماد موفقیت است و سخت کوشی و جاه طلبی و البته در اوج محبوبیت و شهرت مردمداری.

اسطوره ورزش ایران و مایه فخر و مباهات پرسپولیسی ها کافی است بگوید من اماده جذب کمک های تان برای حمایت از هموطنان زلزله زده هستم.انوقت است که بیست کامیون کمک غیرنقدی راهی کرمانشاه می شود و بالِغ بر هشت میلیارد به حساب اسطوره واریز می شود.دایی یعنی همین.یعنی غیرت و موفقیت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی