نژادفلاح: با سکوتم خواستم تا به تیم کمک کنم/ پرسپولیس مثل دهه ۶۰ زلزله شده است

نژادفلاح: با سکوتم خواستم تا به تیم کمک کنم/ پرسپولیس مثل دهه ۶۰ زلزله شده است

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: احساس می کردم که با سکوت خود می توانم در اینجا آرامش برای پرسپولیس موثر باشم و حالا خیلی خوشحالم که آقای برانکو را آوردیم و این تیم کامل و کامل تر شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، محمدحسین نژادفلاح در گفت و گویی درباره حضورش در ورزشگاه آزادی اولین بار پس از جدایی اش از پرسپولیس گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس و اهمیت بازی با الوحده به ورزشگاه آزادی رفتم تا علاوه بر حضورم در میان هواداران به برانکو و شاگردانش خسته نباشید گفته و خدا قوتی بگویم و همچنین در کنار هواداران حامی تیم محبوبم پرسپولیس باشم و از صعود آسیایی این تیم پرطرفدار لذت ببرم. برانکو را ندیدم و صلاح ندانستم که به رختکن بروم و البته چند روز پیش از طریق یکی از دوستان قهرمانی را به آقای برانکو تبریک گفته بودم و همین‌جا نیز این قهرمانی زودهنگام و صعود آسیایی پرسپولیس را به همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم.

  نژاد فلاح در پاسخ به این سوال که شما پس از تغییرات مدیریتی در پرسپولیس از رسانه‌ها فاصله گرفته و مصاحبه‌ای نداشتید و در روزهایی که پرسپولیس قهرمان لیگ شد هم حرفی نزدید و علت این سکوت چه بوده گفت: به هرحال دوست داشتم پرسپولیس آرامش داشته باشد. احساس می کردم که با سکوت خود می توانم در اینجا آرامش برای پرسپولیس موثر باشم و حالا خیلی خوشحالم که آقای برانکو را آوردیم و این تیم کامل و کامل تر شد و توانست یک قهرمانی مقتدرانه را رقم بزند. فصل گذشته نیز پرسپولیس لایق قهرمانی بود. بنده فصل قبل هم مصاحبه ای نکردم و نخواستم حرفی بزنم.هرگز به دنبال این حرف ها نبودم و حالا هم خودم را نمی خواهم در قهرمانی تیم خواهم سهیم بدانم و سهیم هم نمی دانم و اگر هم سهمی داشته باشم به اندازه به یک هوادار بوده و معتقدم پرسپولیس با حمایت هواداران خود در این سالها توانست به اوج باز گردد و باید به این هواداران میلیونی و با معرفت پرسپولیس مرحبا گفت. آنها در فصولی که تیم در بحران بود دست از حمایت تیم برنداشتند و توانستند حماسه های زیادی را با کمک باشگاه، کادر فنی و بازیکنان و پیشکسوتان رقم بزنند. 

نژادفلاح در ادامه گفت: در این فصل شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم. حمایت پیشکسوتان ستودنی و لذت‌بخش بود. آقای طاهری و همکارانش هم زحمات بسیاری را متحمل شدند و بازیکنان خوبی جذب تیم شد. همچنین آقای خوردبین و کریم باقری نیز زحمات زیادی کشیدند و به برانکو هم خسته نباشید و خدا قوت می گویم.

حالا که حرف از پیشکسوتان عزیز شد باید یادی کنم از حمایت های آقای پروین، آقای کریمی، آقای دایی، آقای مهدوی کیا و تمامی پیشکسوتان و اسطوره های پرسپولیس که امسال به طرق مختلف از تیم و آقای برانکو حمایت کردند. می دیدیم که حتی آقای درخشان که آقای برانکو جانشین ایشان شده بودند چگونه از بازی های زیبای تیم پرسپولیس حمایت می کردند.این نوع حمایت های آقای درخشان و عبدی از نوع بازی ها و نتایج تیم واقعا زیباست و بنده به نوبه خود بعنوان یک حامی از همه پیشکسوتان گرانقدر بابت این حمایت ها و انرژی مثبتی که به تیم دادند تشکر می کنم. 

 نژادفلاح تصریح کرد: وحدت و همدلی خوبی در مجموعه ی پرسپولیس حاکم شد. آقای برانکو واقعا پرسپولیس را متحول کرده است . خیلی خوشحالم که پرسپولیس مثل دهه شصت تبدیل به یک پرسپولیس زلزله شده و هجومی و تماشاگر پسند بازی کرده و نتایج را مقتدرانه به نفع خود به پایان می رساند. 

 نژاد فلاح با تقدیر از رسانه ها گفت رسانه ها هم در این قهرمانی نقش داشتند. احساس و باورم این است که رسانه ها وقتی دیدند که پرسپولیس فوتبال زیبا و مدرنی را به نمایش می گذارد از این تیم حمایت کردند. امسال رقابت خیلی خوبی بین پرسپولیس ، استقلال و تراکتور ایجاد شد و این رقابت به فوتبال ما هیجان داد. همین برد آسیایی پرسپولیس شور و نشاط خوبی را در جامعه و جوانان ایجاد کرد . آن هم در آستانه انتخابات که نیاز به این سوز و نشاط داریم . من امیدوارم استقلال تهران و استقلال خوزستان و نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را کسب کنند و شاهد تحول در فوتبال و شادی مردم باشیم. 

نژاد فلاح

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی