نکیسا: لخویا اسیر هوش برانکو/ حفظ طاهری به سود ورزش ایران است

نکیسا: لخویا اسیر هوش برانکو/ حفظ طاهری به سود ورزش ایران است

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه، گفت: تیم لخویا در دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس اسیر هوش برانکو در چیدمان بازیکنان پرسپولیس شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، «نیما نکیسا» روز چهارشنبه در خصوص صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی شب گذشته پرسپولیس باعث افتخار فوتبال ایران بود و فکر می کنم لخویا در تاکتیک برانکو گیر افتاد و این مربی، حرفه ای بودن خود را یک بار دیگر به رخ کشید. وی افزود: شب گذشته برانکو چیدمان بسیار خوبی در خط هافبک و دفاع داشت و توانست به تک تک خواسته های خود برسد و همچنین در کنار این مسایل توانست با تعویض های خود مانع از گلزنی تیم لخویا شود.

 دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه، گفت: به اعتقاد من پرسپولیس با این شیوه می تواند در میان چهار تیم برتر آسیا و حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل پرسپولیس در فصل جاری نیمکت ضعیف این تیم بود و مطمئن باشید با اضافه شدن بازیکنان جدید تنها مشکل پرسپولیس هم برطرف خواهد شد. 

 نکیسا با اشاره به استعفای علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: به اعتقاد من او یکی از بهترین مدیران فوتبال در سالیان اخیر بوده و ورزش ایران به مدیران اندیشمند و کم حاشیه نیاز دارد.

 وی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید با حفظ طاهری هم به فوتبال ایران و هم به پرسپولیس کمک کند تا به روند خوب خود ادامه دهد. پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در فصل آینده، اظهار کرد: پرسپولیس با تقویت نیمکت خود فصل آینده رویایی تر از امسال خواهد داشت. 

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته با برتری یک بر صفر مقابل لخویا در دیدار برگشت، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. 

در پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم های پرسپولیس ایران، الهلال و الاهلی عربستان و العین امارات از منطقه غرب آسیا و گوانگژو و شانگهای چین، کاوازاکی و اوراوا ژاپن از منقطه شرق قاره کهن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا صعود کردند. 

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها روز 16 خردادماه برگزار خواهد شد و پرسپولیس ایران به مصاف یکی از تیم های الهلال، الاهلی و العین خواهد رفت.

نکیسا

پرسپولیس-لخویا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی