نکیسا:پرسپولیس هوشمندانه عمل نکرد/استقلالی‌ها با رفتار بچه‌گانه پیروزی خود را زیر  بردند

نکیسا:پرسپولیس هوشمندانه عمل نکرد/استقلالی‌ها با رفتار بچه‌گانه پیروزی خود را زیر بردند

دروازه‌بان سابق پرسپولیس می‌گوید استقلال و سرمربی این تیم برای لحظه و لحظه این دیدار برنامه داشتند.

به گزارش پیروزی دیلی،نیما نکیسا درباره پیروزی سه بر دو استقلال در داربی ۸۴ و پایان چند سال ناکامی در این دیدار، اظهار کرد: فارغ از نتیجه بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. به منصوریان تبریک می‌گویم. او برای همه دقایق بازی برنامه‌ریزی کرده بود. پرسپولیسی‌ها باید فکری به حال تدابیر استقلال برای خارج کردن سروش رفیعی از بازی می‌کردند. به زعم من تعویض رامین رضائیان اشتباه بود.

او درباره عملکرد پرسپولیس در این دیدار و شکست مقابل استقلال، گفت: کاری به نتیجه ندارم. امروز فوتبال خوبی را شاهد بودیم. نمی‌خواهم رنگی صحبت کنم. باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. سال‌ها بود که چنین داربی را تماشا نکرده بودیم. به نظرم پرسپولیس روی دو موضوع شکست خورد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس ادامه داد: پس از گل نخستی که پرسپولیس به ثمر رساند آنها هوشمندانه عمل نکردند و برای تکرار نتیجه ۶ بر صفر به حملات خود ادامه دادند و همین موضوع موجب گلزنی استقلال شد.

نکیسا گفت: در ادامه ناهماهنگی خاصی بین بازیکنان پرسپولیس به وجود آمد و در صحنه گل سوم این تیم که توسط کاوه رضایی به ثمر رسید مدافع راست، چپ و حسین ماهینی در صحنه حضور نداشتند.

او با اشاره به رفتار عجولانه پرسپولیسی‌ها افزود: آنها زمان زیادی برای جبران داشتند اما عجولانه توپ را به گردش در می‌آوردند و به هیچ وجه هوشمندانه عمل نکردند. می‌توانستند از روی ضربات ایستگاهی نتیجه را جبران کنند.

نکیسا در پایان و درباره درگیری کاپیتان‌های دو تیم نیز گفت: در این مورد نمی‌خواهم صحبت کنم  و تنها می‌گویم که استقلالی‌ها با رفتار بچه‌گانه پیروزی خود را زیر سوال بردند.

دربی 84

نکیسا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی