نکیسا: کره جنوبی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم

نکیسا: کره جنوبی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم

دروازه بان سابق تیم ملی ایران گفت:« کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، منطقی ترین روش را برای کسب امتیاز برابر کره به کار گرفت و به نتیجه قابل قبولی رسید.»

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم ملی ایران برابر کره جنوبی به تساوی رسید و رکورد شکست ناپذیری این تیم در رقابت های مقدماتی جام جهانی حفظ شد.


نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره بازی تیم ملی برابر کره جنوبی گفت: به نظر من به منطقی ترین حالتی که می توانستیم در این شرایط با کره بازی کنیم، عمل کردیم و نتیجه اش را هم گرفتیم.

او افزود: همین که تیم با افتخار به ایران بازمی گردد، دلیل خوبی است تا از کار تیم ملی راضی باشیم. مخصوصا با وجود ده نفره شدن توانستیم منطقی بازی کرده و یک امتیاز با ارزش بگیریم.


نکیسا همچنین اضافه کرد: جو ورزشگاه کره وحشتناک بود، ولی تیم ایران با این وجود توانست تمرکز خودش را حفظ کرده و بازی تاکتیکی اش را بدون نقص انجام دهد.

 

دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره آمار گل نخوردن تیم ملی گفت: وقتی که یک تیم از خط حمله و به وسیله بازیکنان مهاجمش دفاع کند و روی دفاع تیم فشار بیاورد و تاکتیک دفاعی مشخصی داشته باشد و مناطق خطرناک حریف را شناسایی کرده و ببندد؛ می تواند در بازی تدافعی آنقدر خوب عمل کند که گل نخورد. به نظر من تیم آنالیز ما عملکرد خیلی خوبی داشت و به خوبی نقاط قوت تیم کره را شناسایی کرده بود.

او افزود: در حال حاضر درک بازیکنان ما نسبت به مسائل تاکتیکی بالا است و این باعث می شود که بازیکنان به خوبی تاکتیک های مورد نظر مربی را در زمین پیاده کنند.


نکیسا در رابطه با عملکرد علیرضا بیرانوند در این بازی گفت: دروازه بان تیم ما خیلی خوب بود. به نظرم بیرانوند عملکرد قابل قبولی داشت. او خروج های خوبی داشت و توانست نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه ایران داشته باشد. به نظرم بیرانوند در شرایط خیلی خوبی است.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره شرایط تیم خودش هم گفت: شرایط تیم نفت روز به روز بهتر می شود.


او درباره بازی این تیم در جام حذفی برابر پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس یک تیم کاملا آماده است؛ اما می توانم بگویم ما دیگر نفت سابق نیستیم و عملکرد به مراتب متفاوت تری نسبت به بازی های قبلی مان برابر پرسپولیس خواهیم داشت.

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

مقدماتی جام جهانی 2018

نیما نکیسا

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی