نگاهی به کارنامه داور دیدار پرسپولیس و گسترش

نگاهی به کارنامه داور دیدار پرسپولیس و گسترش

صالحی با کارنامه ای پر از اشتباه به ضرر پرسپولیس بار دیگر برای سرخپوشان قضاون خواهد کرد.


به گزارش سایت پیروزی دیلی;صالحی داور دیدار پرسپولیس-گسترش همان داوریست که سال گذشته باعث باخت پرسپولیس برابر سایپا شد. پرسپولیس همیشه از اشتباهات داوری ضرر کرده، نمونه اش همین بازی با فولاد در اهواز که گل سالم سرخپوشان به اشتباه آفساید اعلام شد و خطای پنالتی که روی مهدی طارمی رخ داد و داور به راحتی از ان صرف نظر کرد.اشتباهات داوری همیشه بوده و هست و شاید جز جدایی ناپذیر این فوتبال باشد اما آنچه مسلم است این است که پرسپولیس همیشه از این اشتباهات ضرر کرده است.
سال گذشته هم سه داور به دلیل سوت های تاثیر گزار به ضرر پرسپولیس محروم شدند اما چه شد؟!وضعیت تغییری کرد؟خیر هنوز هم اشتباهات مکرر داوری به ضرر پرسپولیس ادامه دارد.یادمان نمی رود پرسپولیس سال گذشته تنها به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست داد و همین امتیازاتی که اشتباهات داوری از این تیم گرفت در نهایت باعث شد سرخپوشان در اخرین لحظات قهرمانی را از دست بدهند.
اشتباهات داوری هرچند سهوی ممکن است با سرنوشت یک تیم بازی کند و حتی قهرمان لیگ را رقم بزند.اشتباهات داوری حتی ممکن است امال و آرزوهای میلیون ها هوادار را بر باد دهد پس داوران عزیز خواهشا و لطفا بیشتر دقت کنید.
بازی روز دوشنبه پرسپولیس-گسترش فولاد را احمد صالحی قضاوت خواهد کرد.همان داوری که فصل گذشته در بازی رفت دو تیم پرسپولیس و سایپا، توپی که رامین رضاییان، درون محوطه جریمه، با سر مهار کرد را خطای هند تشخیص داد و یک پنالتی اشتباه برای سایپا گرفت و باعث باخت سرخپوشان در آن بازی شد.
شاید اشتباه صالحی در آن مقطع زیاد به چشم نیامده باشد اما اخر فصل وقتی پرسپولیس تنها با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد این امتیاز بیشتر از هر زمان دیگری به چشم آمد.اگر اشتباه صالحی همین یک امتیاز را از پرسپولیس نگرفته بود، پرسپولیس قهرمان می شد.بله به همین راحتی قهرمان لیگ رقم می خورد پس شما را به خدا قسم در قضاوت هایتان دقت کنید.
روز دوشنبه باز هم در ورزشگاه آزادی احمد صالحی برای پرسپولیس قضاوت خواهد کرد، جای سوال دارد که مسوولان کمیته داوران چگونه داوری را برای این بازی انتخاب کرده اند که پیش از این هم با اشتباهی تاثیر گزار باعث باخت پرسپولیس شده؟!هرچه هست چاره ای نداریم جز آنکه دعا کنیم صالحی و تیم داوری دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد روز خوب و کم اشتباهی داشته باشند.
در پایان ذکر این مطلب را نیز ضروری می دانیم که صالحی فصل گذشته در دو مقطع محروم شد.یکبار 4 جلسه به خاطر اشتباه به ضرر پرسپولیس و بار دیگر به خاطر اشتباه به نفع استقلال .به راستی چرا برخی داوران مثل جهانبازی، ترکی، حق وردی و صالحی ضریب اشتباهات شان عمدتا به ضرر سرخ ها و به نفع آبی ها بوده؟

مرجان گلچین-خبرنگار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی