نگاهی به ترکیب احتمالی استقلال در دربی؛ انصاری فیکس است، قربانی روی نیمکت

نگاهی به ترکیب احتمالی استقلال در دربی؛ انصاری فیکس است، قربانی روی نیمکت

در آستانه دربی 84 نگاهی داشته‌ایم به ترکیب احتمالی استقلال در دربی؛

به گزارش پیروزی‌دیلی، تنها یک روز به دربی حساس پایتخت مانده و سرخابی‌های پایتخت از چند روز پیش تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند تا ارنج و تاکتیک‌هایشان لو نرود.

استقلال با علیرضا منصوریان نیم‌فصل دوم متفاوتی داشته است. منصوریان پس از نیم‌فصل ناکامی تغییر رویه داده و با ترکیبی جوان پا به نیم‌فصل دوم گذاشته است.

در درون دروازه، مهدی رحمتی بدون تردید انتخاب منصوریان است. به نظر می‌رسد اختلافات منصوریان و رحمتی پس از دو-سه هفته تنش و جنجال حل شده باشد.

در خط دفاع در هفته‌های اخیر منصوریان به تناوب از مجید حسینی، رابسون جانواریو و لئندرو پادوانی استفاده کرده است. موفقیت در دو بازی گذشته با پادوانی و جانواریو احتمالا منجر به نیمکت‌نشینی حسینی خواهد شد.

در سمت راست خط دفاعی دو گزینه اصلی سرمربی استقلال، غفوری و مگویان مصدوم هستند و به دربی نخواهند رسید. لذا حضور خسرو حیدری که در هفته‌های گذشته بیشتر روی نیمکت بوده تا درون زمین، در این پست محتمل است. 

در سمت چپ خط دفاع نیز میلاد زکی‌پور مدت‌هاست جای یعقوب کریمی را گرفته و به نظر در دربی هم فیکس خواهد بود.

در خط میانی، زوج ابراهیمی و نورافکن به احتمال بسیار زیاد در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. منصوریان فرشید باقری را نیز در اختیار دارد که این بازیکن نیز از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد.

بازی کردن بهنام برزای به عنوان یکی از بال‌های تیم قطعی است و بال دیگر استقلال به احتمال زیاد جابر انصاری باشد که به تازگی از مصدومیت بازگشته.

حضور مجتبی حق‌دوست نیز به عنوان یاز ذخیره محتمل است. استقلال در این پست محسن کریمی را نیز دارد.

فرشید اسماعیلی به احتمال زیاد در پست بازیساز بازی خواهد کرد و کاوه رضایی نیز تک مهاجم استقلال در دربی خواهد بود. احتمال  بازی کردن علی قربانی از ابتدا کم بوده و به نظر می‌رسد منصوریان با چیدمان محتاطانه‌تر 4-2-3-1 بازی را آغاز کند.


ترکیب احتمالی استقلال در دربی 84

دربی 84

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی