نگاهی به تقابل فراز کمالوند با پرسپولیس و برانکو؛سرمربی آبادانی ها 7 تایی می شود؟

نگاهی به تقابل فراز کمالوند با پرسپولیس و برانکو؛سرمربی آبادانی ها 7 تایی می شود؟

کمالوند در یازدهمین جدال لیگ برتری اش مقابل پرسپولیس برانکو قرار خواهد گرفت و باید دید آیا او برای هفتمین بار مقابل سرخپوشان تسلیم خواهد شد 

اختصاصی پیروزی دیلی، با برگزاری دیدار عقب افتاده پرسپولیس و نفت آبادان در روز دوشنبه پرونده ،مسابقات نیم فصل نخست لبگ برتر بسته خواهد شد. در پایان هفته پانزدهم پرسپولیس با 33 امتیاز صدرنشین است و صنعت نفت آبادان نیز با 21 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. فراز کمالوند سرمربی تیم نفت آبادان از زمانی که وارد عرصه مربیگری شده تاکنون 10 بار با 2 تیم تبریزی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است که حاصل آن 6 باخت، 2 پیروزی و 2 تساوی برای این مربی بوده است.او برای یازدهمین بار و به عنوان مربی صنعت نفت ابادان مقابل برانکو و شاگردانش قرار خواهد گرفت.

یک شکست و یک تساوی مقابل پرسپولیس دایی

کمالوند اولین بار در لیگ نهم به عنوان سرمربی تراکتوری که خود موفق شده بود آن را به لیگ برتر برساند مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در بازی رفت لیگ نهم برابر پرسپولیس علی دایی در آزادی با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. بازی برگشت در تبریز با تساوی یک- یک دو تیم همراه بود و این مربی جوان موفق شد با تراکتور به نتیجه مهمی مقابل  تیم نامدار پرسپولیس برسد.

پیروزی مقابل پرسپولیس کرانچار در تبریز

 کمالوند در دومین فصل حضورش در تراکتورسازی باز هم مقابل پرسپولیس در آزادی بازنده بود و در هفته اول مسابقات با یک گل مغلوب سرخپوشان شد. او در بازی برگشت شاگردان کرانچار را در تبریز با یک مغلوب کرد تا به اولین بردش مقابل پرسپولیس دست یافته باشد.

پیروزی مقابل ذخیره های پرسپولیس

سومین تقابل کمالوند و پرسپولیس در لیگ برتر چهاردهم اتفاق افتاد و او اینبار به عنوان مربی دیگر تیم تازه لیگ برتری شده تبریزی یعنی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس بحران زده حمید درخشان قرار گرفت و موفق شد مقابل این تیم به تساوی دو-دو دست یابد. در دیدار برگشت گسترش فولاد مقابل ذخیره های پرسپولیس و در دیداری که برای شاگردان برانکو جنبه تشریفاتی داشت به برتری دو بر یک رسید.

رفت و برگشتش شدن مقابل برانکو

در لیگ پانزدهم، این برانکو و تیمش بودند که در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شدند تیم فراز کمالوند را شکست دهند. در بازی رفت پرسپولیس با گل بن سون در تهران به برتری رسید و در بازی برگشت نیز سنگین شکست گسترشی ها و کمالوند مقابل پرسپولیس رقم خورد و در یک بازی جذاب و تماشایی سرخپوشان موفق شدند 4 بر 2 حریف را در هم کوبیده و در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دبل پرسپولیس مقابل کمالوند برای دومین بار

پرسپولیس در لیگ شانزدهم برای دومین بار با هدایت برانکو مقابل تیم کمالوند در هر دو بازی رفت و برگشت با پیروزی از میدان خارج شد. سرخپوشان در بازی رفت با گل امیری یک بر صفر گسترش فولاد را معلوب کردند و در بازی برگشت با گل طارمی نتیجه بازی رفت را در تبریز تکرار کردند. تا برانکو طی 5 تقابل خود با کمالوند به چهارمین بردش دست پیدا کند.

یازدهمین جدال اینبار با نفت آبادان

فراز کمالوند در پایان فصل شانزدهم از تیم گسترش فولاد جدا شد و برای دو فصل هدایت زردپوشان آبادانی را برعهده گرفت. او که در فصل جاری با جذب بازیکنان مطرح لیگ برتری تیم خوبی را برای نفتی ها بسته است و نتایج چندان بدی هم کسب نکرده است، چندی پیش به دلیل برخی حواشی و بعد از تساوی مقابل پیکان از سرمربیگری این تیم استعفا کرد، اما در نهایت به همکاری اش با این تیم ادامه داد تا نیم فصل را در این تیم به پایان برساند. او در یازدهمین جدال لیگ برتری اش مقابل پرسپولیس برانکو قرار خواهد گرفت و باید دید آیا او برای هفتمین بار مقابل سرخپوشان تسلیم خواهد شد؟  

نتایج کمالوند مقابل پرسولیس:

لیگ نهم :پرسپولیس2 – تراکتور 1/ تراکتور1 پرسپولیس1

لیگ دهم:  پرسپولیس 1- تراکتور 0/تراکتور1 - پرسپولیس0

لیگ چهاردهم:پرسپولیس 2 – گسترش فولاد2/گسترش فولاد2 – پرسپولیس1

لیگ پانزدهم:پرسپولیس1 – گسترش فولاد 0 /گسترش فولاد 2- پرسپولیس4

لیگ شانزدهم: گسترش فولاد 0 – پرسپولیس1/پرسپولیس1 – گسترش 0

 

 

 شیوا دورانگر

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی