نگاهی به عملکرد درخشان کاپیتان در دربی ها/ اومد دوباره دربی جای هادی گل خالی

نگاهی به عملکرد درخشان کاپیتان در دربی ها/ اومد دوباره دربی جای هادی گل خالی

نگاهی به عملکرد درخشان کاپیتان هادی نوروزی در دربی ها
به گزارش سایت پیروزی دیلی، دربی که می شود یاد خیلی ها زنده می شود. تمام آنها که روزگاری با گلزنی هایشان در دربی برای مان خاطره ساختند و باعث خوشحالی مان شدند. تمام آنها که روزی بودند و خاطره سازی کردند اما حالا فقط یادشان در ذهن ها باقی مانده و چند تکه فیلم و عکس از گلزنی هایشان. دربی بازی متفاوتی است و برای هواداران همیشه خاص بوده و به همین دلیل گلزنان این بازی هرگز از یادها نمی روند و در تاریخ برای همیشه ثبت می شوند. یکی از کسانی که با نزدیک شدن دربی یاد و خاطره اش بیشتر از هر زمان دیگر در ذهن ها تداعی می شود، کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی است. به بهانه نزدیکی دربی و مرور خاطره ها، نگاهی می اندازیم به گذشته: 

 *12 دربی با هادی گل; هادی نوروزی در 12 دربی حضور داشت که در این بازی ها 4 برد برای پرسپولیس، 3 باخت و 5 تساوی به ثبت رسیده است. جالب این است که از 4 بردی که در حضور هادی نوروزی برای پرسپولیس ثبت شده، او در 2 برد پاس گل داده و در یک برد هم موفق به گلزنی شده است تا در 3 برد از 4 برد سرخپوشان در زمان حضور دخیل باشد. 

*2 پاس گل رفت و برگشتی; دربی های 79 (1-2برای پرسپولیس) و 80(0-1 برای پرسپولیس) هردو با برد پرسپولیس همراه بود و اتفاقا در هردو دربی رفت و برگشت نوروزی پاس گل داده بود. 

*2 گل در دربی 72 و سندی برای 4 جعلی استقلالی ها; هادی نوروزی با 2 گلی که در 72 به ثمر رساند باعث شد تا طلسم 3 برد متوالی استقلال در دربی شکسته شود و آبی پوشان در کسب چهارمین برد ناکام بمانند. این دو گل از هادی نوروزی خود سند 4 جعلی استقلالی هاست و نشانگر آن است که استقلال هرگز نتوانسته چهار برد متوالی در دربی بدست آورد. این دربی به عنوان دربی 72 در آرشیو دربی ها به ثبت رسیده است. 

*چهارمین دربی بدون هادی گل; بعد از درگذشت آپاچی پرسپولیس، این چهارمین دربی است که در او برگزار می شود. از 3 دربی گذشته بدون هادی نوروزی، دو تساوی و یک برد برای پرسپولیس ثبت شده و جالب اینجاست که این برد، با نتیجه 4- 2 (شماره پیراهن هادی نوروزی) به سود سرخپوشان به پایان رسید. 

 *هادی گل، 3گل و 3 پاس گل; نوروزی با وجود اینکه 3 گل و 3 پاس گل در دربی را به نام خود به ثبت رسانده بود و اما هیچگاه اهل جنجال و هیاهو نبود و به همین دلیل کمتر به چشم آمد و تازه بعد از فوت او بود که این آمار جلب توجه کرد. جالب اینجاست فرهاد مجیدی که اسطوره استقلالی ها در دربی محسوب می شود و افتخارات ملی چندانی هم در کارنامه ندارد و استقلالی ها دلخوش به آمار این بازیکن در دربی هایی که حضور داشته، هستند هم تنها 3 گل به ثمر رسانده و یکی از چهار گلی که استقلالی ها مدعی هستند توسط مجیدی به ثمر رسیده را حسین کاظمی زده است و حتی ویدئو آن گل نیز موجود است. او با 3 گل و 3 پاس گل در دربی، هیچگاه جنجال آفرین نشد.

مرجان گلچین

دربی 84

هادی نوروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی