نگاهی به کارنامه پرسپولیسی‌های پدیده، این 5 یار قدیمی

نگاهی به کارنامه پرسپولیسی‌های پدیده، این 5 یار قدیمی

نام 5 پرسپولیسی در میان بازیکنان پدیده دیده می‌شود.

دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در حالی امروز برگزار خواهد شد که 5 پرسپولیسی سابق در لیست بازیکنان پدیده حضور دارند.


میلاد کمندانی؛

هافبک خلاق و 23 ساله پدیده، با پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد. کمندانی سه فصل حضور خود در پرسپولیس 21 بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند. وی در هفته‌های اخیر جز یاران کلیدی مهاجری بوده و به احتمال زیاد در ترکیب ثابت این تیم مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.


یونس شاکری؛

مهاجم تنومند پدیده، سابقه نیم‌فصل حضور در پرسپولیس را داشته است. شاکری که در ابتدای فصل 92-93 از ابومسلم به پرسپولیس پیوسته بود در زمستان 92 راهی پدیده شد و از آن زمان در این تیم حضور دارد. شاکری در پرسپولیس 7 بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.


شهاب گردان؛

دروازه‌بان شماره 35 پدیده در ابتدای فصل و بعد از 3.5 فصل حضور در سپاهان به این تیم پیوست. گردان پیش از سپاهان، یک نیم‌فصل عضو پرسپولیس بود و   در 5 بازی فصل 91-92 برای پرسپولیس به میدان رفت.


رضا حقیقی؛

حقیقی که اخیرا از پدیده کنار گذاشته شده در زمستان 91 از فجرسپاسی به پرسپولیس پیوست. حقیقی 63 بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و 3 بار نیز موفق به گلزنی شد.


مهرداد کفشگری؛

دیگر بازیکن کنار گذاشته شده پدیده، هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس است. کفشگری که در ابتدای فصل 92-93 از راه‌آهن به پرسپولیس منتقل شد سه فصل در پرسپولیس بود و پس از آن به پدیده پیوست. کفشگری در مدت حضور خود در پرسپولیس 59 بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.


پدرام محمدزاده

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی