نگرانی برانکو: دوری آفای گل از فرم ایده‌آل

نگرانی برانکو: دوری آفای گل از فرم ایده‌آل

افت پرسپولیس و تعداد گل‌های علیپور، ارتباط مستقیمی با هم دارند.
به گزارش پیروزی دیلی، شاید یکی از دلایل افت پرسپولیس را بتوان افت بهترین گلزن این تیم دانست. علیپور بازیکنی که گفته می‌شد جای خالی طارمی را به خوبی پرکرده است و خلا یک گلزن تمام عیار دیگر در تیم برانکو احساس نمی‌شود. علیپور در بازی با سایپا به هجده گل یعنی تعداد گل‌های زده طارمی برای پرسپولیس در فصل گذشته رسید اما روند او در چند هفته اخیر قابل مقایسه با بقیه فصل نیست. علی علیپور بعد از محرومیت طارمی، در ۱۷ بازی اول لیگ و لیگ قهرمانان آسیا، ۱۷ گل به ثمررسانده بود. گل‌هایی که با پای راست، پای چپ و ضربه سر زده شد و نشان از آمادگی بسیار بالای مهاجم قرمزها داشت. 

 از بازی نسف قارشی تا بازی امروز مقابل سایپا اما آمار این بازیکن افت فاحشی داشته است. او در این ۶ بازی تنها ۲ گل زده که هر دو گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمررسیده است و او در طول جریان بازی در ۵۴۰ دقیقه هیچ گلی نزده است. این آمار نشان از دور شدن علیپور از فرم رویایی‌اش دارد که قطعا یکی از دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس است. پرسپولیس با حضور منشای گل‌نزن وابستگی شدیدی به گل‌های علیپور داشت و متوقف‌شدن خط آتش این تیم مترادف با گل‌نزدن خواهد بود.

برانکو

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی