نگرانی سرخ؛ چند نفر تمدید می‌کنند؟

نگرانی سرخ؛ چند نفر تمدید می‌کنند؟

باشگاه پرسپولیس در اواخر لیگ‌هفدهم و در شرایطی که از 2‌پنجره نقل‌وانتقالات محروم بوده، نگران تمدید قرارداد برخی از بازیکنانش است.
به گزارش پیروزی دیلی،خلیل‌زاده و طاهرخانی تنها بازیکنانی هستند که قراردادهای خود را با سرخ‌ها تمدید کرده‌اند اما جلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، وحید امیری، بوژیدار رادوشویچ، محسن مسلمان و صادق محرمی در پایان فصل به پایان خواهد رسید و هنوز باشگاه تمهیدات لازم را برای تمدید قرارداد با این بازیکنان را در نظر نگرفته‌است. براساس شنیده‌ها، حسینی و ماهینی مشکلی برای امضای قرارداد جدید با پرسپولیس ندارند، ولی بلاتکلیفی بقیه بازیکنان سبب نگرانی برانکو ایوانکوویچ شده است. به‌ویژه این‌که باشگاه برخی بازیکنان مانند رادوشویچ شرط گذاشته و اعلام کرده با توجه به بازی نکردن او باید قرارداد رادو به ریال بسته شود نه به دلار تا پرسپولیس ضرر نکند. رادو هنوز پاسخی به مسئولان باشگاه نداده است.

 پیچیده‌ترین معادله سرخ 

محسن مسلمان در 3‌فصل گذشته یکی از ستاره‌های پرسپولیس بوده اما در نیم‌فصل دوم امسال برانکو کمتر به این بازیکن بازی داد. مسلمان که روی سکوها بسیار محبوب بوده اعلام کرده حاضر است در پرسپولیس بماند اما برانکو هنوز او را به هر دلیلی نبخشیده است. اکنون مورد مسلمان پیچیده شده است. زیرا مسلمان از سپاهان پیشنهاد بازی دریافت کرده و حالا باید سرمربی پرسپولیس در مورد ماندن یا نماندن این بازیکن در جمع سرخ‌‌ها تصمیم بگیرد. 

 پیشنهاد خارجی 

در حال‌حاضر علی‌علی‌پور، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و علیرضا بیرانوند بازیکنانی هستند که با چند پیشنهاد اروپایی و قطری روبه‌رو شده‌اند و در صورت جدایی از پرسپولیس سرخپوشان با محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالات با مشکلات زیادی رو‌به‌رو خواهند شد و به همین دلیل باید دید باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای تمدید با این بازیکنان خواهند داشت.

 اولتیماتوم جدی به بازیکن 

پرسپولیس گادوین منشا چند هفته‌ای است که جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد و در صورتی‌که حواشی خود را کنار نگذارد این وضعیت ادامه خواهد داشت. مربیان پرسپولیس به هیچ‌وجه از عملکرد منشا در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس رضایت ندارند و به او اولتیماتوم داده‌اند که حواشی را کنار گذاشته و با جدیت و تلاش بیشتری در تمرینات ظاهر شود. منشا فعلا به تعطیلات رفته و باید دید بعد از بازگشت به ایران می‌تواند خواسته‌های مربیان تیمش را برآورده کند یا نه. منشا در حال‌حاضر بیشترین دستمزد را بین بازیکنان پرسپولیس می‌گیرد و این در شرایطی است که او یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. شاید اگر منشا حواشی خود را کنار نگذارد در پایان فصل برانکو عذر او را بخواهد.

بازیکنان پرسپولیس

تمدید قرارداد

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی