نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ نگرانی مهاجم سابق الهلال از غیاب «شلهوب» در بازی مقابل پرسپولیس

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ نگرانی مهاجم سابق الهلال از غیاب «شلهوب» در بازی مقابل پرسپولیس

مهاجم سابق تیم فوتبال الهلال عربستان از تصمیم سرمربی این تیم قبل از بازی با پرسپولیس انتقاد کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سعد مبارک مهاجم سابق تیم فوتبال الهلال و تیم ملی عربستان که سابقه بازی با پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا را هم دارد، در مصاحبه ای مفصل پیش از بازی امروز پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، صحبت کرده است. 

 وی در بخشی از صحبتهایش به لیست مدنظر«رامون دیاز» سرمربی الهلال و کنار گذاشتن محمد شلهوب بازیکن باتجربه این تیم اشاره و از تصمیم دیاز انتقاد کرده است. مبارک در این خصوص با بیان اینکه نگران نبود شلهوب در بازی مقابل پرسپولیس است، گفت: از این تصمیم ناراحت و ناراضی ام. 

شلهوب از آن دسته بازیکنانی است که حتی اگر ۵ دقیقه بازی کند، می تواند نتیجه کل مسابقه را تغییر بدهد. وی افزود: حضور شلهوب حتی روی نیمکت هم مهم است. او تجربه کافی برای این دست از مسابقات را دارد و نبودش ضربه سختی به الهلال می زند. 

الهلال الان به بازیکنانی نیاز دارد که بتواند بازی را در ۱۰ دقیقه عوض کند و شلهوب به خوبی این موضوع را در بازی های قبل ثابت کرده است.

 دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ابوظبی برگزار می شود و با اعلام AFC، دیدار برگشت هم ۲۵ مهرماه در مسقط برگزار خواهد شد.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی