هافبک استقلال: به من می گویند حق نداری به پرسپولیس بروی

هافبک استقلال: به من می گویند حق نداری به پرسپولیس بروی

باقری: از صبح برای دریافت رضایتنامه آمده ام اما هیچ مسئولی نیست که به من جواب بدهد.

به گزارش سایت پیروزی دیلی; فرشید باقری در رابطه با بحث جدایی اش از استقلال اظهار داشت: من چند روزی است که پیگیر جدایی ام از استقلال هستم. دیروز صبح هم جلسه ای را به همراه وکیلم با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم. ما همانطور که گفتم درخواست رضایت نامه کرده بودیم و این درخواست را به صورت مکتوب به افتخاری ارائه کردیم.
فرشید باقری افزود: با افتخاری به این نتیجه رسیدیم که من جدا شوم اما او در این جلسه که یکی، ۲ ساعت به طول انجامید، گفت باید با منصوریان صحبت کنم. این کار انجام شد و افتخاری هم با سرمربی تیم صحبت کرد تا بحث جدایی من به سرانجام برسد. مدیرعامل استقلال تصریح کرد: افتخاری بعد از صحبت با منصوریان گفت که سرمربی تیم به شرطی رضایت داده که تو به پرسپولیس یا تراکتورسازی نروی. بازهم خود افتخاری گفت که کارت را درست می کنم و نگران نباش اما بازهم خبری از صدور رضایت نامه نشد.
فرشید باقری در ادامه بیان داشت: من بارها گفتم اصلا بحث رفتن به پرسپولیس یا تراکتورسازی نیست، بلکه من می خواهم به خاطر اینکه بازی نمی کنم، جدا شوم. به هر حال افتخاری به قولی که به من داده بود عمل نکرد و من از او ناراحت هستم.
وی در پایان افزود: من از صبح امروز هم به باشگاه رفتم اما هیچ کس اینجاست. هیچ مسئولی نیست که کار مرا انجام بدهد اما من تا زمانی که رضایت نامه ام را نگیرم، از باشگاه نمی روم و همین جا نشسته ام.
امید :
۶ بهمن ۹۵
اخه داداشی ما بهترین خط هافبکو داریم هافبک میخوایم چیکار 
محسن :
۵ بهمن ۹۵
از ترسشونه همیشه اینجور بندها رو تو قرارداد بازیکنانشون میزاران کلا استقلالیها اینجوریند همونطور که قعله نوعی تو تراکتور این کارو کرده.
ولی خیلی دوس دارم بعد از سالها دو سه فصل پشت سرم قهرمان بشیم و فینال آسیا رو ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی