هافبک شماره هشت پرسپولیس به دنبال حکم آزادی

هافبک شماره هشت پرسپولیس به دنبال حکم آزادی

هافبک شماره هشت سرخپوشان در شرایط عجیبی به سر می‌برد و در انتظار هماهنگی لازم برای رسیدن به مجوز بازی‌اش است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، نوراللهی به تمرین‌های پرسپولیس برگشت ولی همچنان خبری از داستان سربازی و آموزشی او نیست. تا قبل از این بارها و بارها شنیده بودیم مدت سربازی او 29 شهریورماه به پایان می‌رسد و بعد از آن او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

این اتفاق در لیگ قهرمانان آسیا افتاد اما در لیگ برتر همه چیز به شکل عجیبی به تعویق افتاد. الان چیزی حدود سه ماه است که می‌شنویم این بازیکن باید دو ماه مدت آموزشی را پشت سر بگذارد اما نمی‌دانیم چرا این دو ماه شروع و تمام نمی‌شود!

قبل از این گفته می‌شد شاید باشگاه پرسپولیس بتواند کاری کند تا این بازیکن از دوره آموزشی معاف شود اما مسوولان مصاحبه‌هایی انجام دادند که بازیکنان حتما باید این دوره را پشت سر بگذارند. حالا مشخص نیست دوره آموزشی نوراللهی اصلا آغاز شده یا همچنان این بازیکن بلاتکلیف است که البته حالت دوم محتمل‌تر به نظر می‌ر‌سد.

در این میان نه نوراللهی درباره وضعیت خودش صحبت می‌کند نه از زبان وکیلش خبر جدیدی به گوش می‌رسد تا مایه امیدواری شود. بدتر اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس هم کاری برای او نمی‌کنند و سکوت آنها آزار دهنده‌تر است. این مساله البته بارها از سوی کاپیتان پرسپولیس گوشزد شده که چرا باشگاه درباره این بلاتکلیفی کاری نمی‌کند و چرا پرسپولیس یکی از نیروهای خود را به دلایل نامشخص در اختیار ندارد اما باز هم سکوت است و بی خبری.

از چند روز دیگر نیم فصل دوم لیگ برتر شروع می‌شود و دوری نوراللهی از مسابقات پرسپولیس به یک سال خواهد رسید اما این بازیکن که موفق شده بود دوران سربازی خود را کوتاه کند حالا به خاطر اتفاقاتی عجیب بلاتکلیف مانده است و برانکو هم در قبال این بلاتکلیفی تنها سکوت کرده و نظاره می‌کند.

نوراللهی

علی :
۲۹ آذر ۹۶
شما که خیلی از گرشاسبی تعریف میکردید چی شد؟ کی باشه دزدیهای گرشاسبی هم مثل طاهری که شما هرروز ازش اینجا تعریف میکردید روبشه. سردارکمالی هم که با پرسپولیس دشمنی خاصی داره خدا اگر خدایی باشه که جوابشومیده اگرم نباشه که هیچی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی