هانی نوروزی: اول بابا هادی و بعد مسی را دوست دارم

هانی نوروزی: اول بابا هادی و بعد مسی را دوست دارم

مثل یک مرد بزرگ، پخته و با معنی صحبت می‌کند.
به گزارش پیروزی دیلی، در میان آرزوهایی که فکر می‌کردم وارث پیراهن 24 پرسپولیس برای محبوب ترین تیم ایران و آسیا بگوید، جمله ای گفت که برایم تعجب زیادی همراه داشت. کلی آرزوهای زیر و درشت را فکر می‌کردم جز این که آرزویش فیکس بازی کردن محسن مسلمان باشد. با هانی نوروزی در روزهای منتهی به پایان سال 1396 گفت و گوی جالبی داشتم که مشروح ان را می‌توانید در ادامه این مطلب دنبال کنید. 

-آقای هانی سلام، چه خبر؟ 

سلام عمو صالح؛ خوبم. از شما و روزنامه پیروزی ممنوم که همیشه یاد ما و بابا هادی هستید. 

-سال 1396 رو به پایان است. چه خاطره خاصی از این سال داری؟ 

روز های نزدیک به سال بابا هادی و چند روز پس از آن را به دلیل اتفاقی که افتاده بود غمگین بودم. اما چند روز که گذشت به بابام قول دادم درس هایم را خوب بخوانم. اول درس و بعد فوتبال. 

-سال 1396 برای تیم های مورد علاقه ات چطور گذشت؟ 

خب تیم های محبوب من که بارسا و پرسپولیس که بابام بازی می‌کرد هستند. اول از پرسپولیس بگویم که سال خوبی داشت. بهتر هم می‌شود. خوشحالم که دوباره قهرمان لیگ برتر شد. فقط این که دلم می‌خواهد محسن مسلمان از دقیقه 80 به بازی نیاید. یا زودتر بیاید یا فیکس بازی کند.

 -از پرسپولیس گفتی؛ حالا از بارسلونا بگو؟

 یادش به خیر همیشه سر بارسا و رئال با بابا هادی کری می‌خواندیم. من بارسایی بودیم وبابام رئالی. فکر کنم عمو صالح شما هم رئالی بودی. یادتان هست که با هفت تیر آبپاش خیس تان می کردم تا جوابم را بدهید. 

-من از زمانی که مارادونا در بارسلونا بازی می‌کرد، طرفدار این این تیم هستم؟ 

عمو صالح دم شما گرم که بارسایی هستید. دوست تان داشتم و حالا بیشتر دوست تان دارم. از بارسلونا هم باید این را بگویم که مسی بهترین بازیکن دنیا در این تیم بازی می‌کند. رونالدو را هم اصلا کاری ندارم. لیونل مسی اسطوره ای است که به تنهایی آرژانتین را به جام جهانی رساند. بازی برابر چلسی که بارسا 3-صفر برنده شد، مسی دو تا گل زد که اولی را دروازه بان حواسش بود لایی نخورد که نمی‌دانم مسی چطور به او لایی زد. -چه بازیکنانی در فوتبال را بیشتر از همه دوست داری؟ اول بابا هادی عزیزم و بعد عمو مسی را میان ایرانی ها و خارجی ها دوست دارم. 

 -برای سال 1397 چه آروزهایی داری؟

 آروز می‌کنم همه آدم ها شاد باشند. چون سال 1396 زلزله کرمانشاه و کشتی سانچی و سقوط هواپیما در کوه خیلی ها را ناراحت کرد. آرزو می‌کنم ما سه نفر (هانی، هانا و همسر زنده یاد هادی نوروزی) شاد باشیم. آروز می‌کنم روح بابا هادی که پیش خدا است، شاد باشد. همچنین روح همه آنهایی که امسال فوت کردند در سال نو شاد باشد. آرزو می‌کنم همه آدم هایی که با بیماریی که من نام آنها را نمی‌دانم درگیر هستند، آنهایی که کلیه ندارند و آنهایی که سرطان دارند، شفا پیدا کنند. آروز می‌کنم آنهایی که در عید به دیدن عزیزانشان که فوت شده اند می‌روند، شاد باشند. 

 -گفتی آرزو می‌کنی که تو و هانا و مادرت شاد باشید؟

 بله، آرزو می‌کنم هانا بزرگ بشود و هر چیزی که بابام می‌خواست برایش بخرد، من بزرگ بشوم و برای هانا بخرم. آرزو می‌کنم هانا درس هایش را خوب بخواند و مثل من بشود. آرزو می‌کنم من برای مادرم یک فرزند و برای هانا یک برادر خوب باشم و چیزهایی را که می‌خواهند، کار کنم و برایشان بخرم.

 -از حالا چه آرزوهای خوب و بزرگی داری؟ 

خب آرزو دارم وقتی بزرگ می‌شوم، مادرم و هانا و بابایم از پیش خدا به من افتخار کنند. می‌خواهم کار بکنم و من را دوست داشته باشد. می‌خواهم مثل بابایم یک فوتبالیست خوب بشوم. تا همه هواداران پرسپولیس و شما که دل تان می‌خواهد من با پیراهن شماره 24 گل بزنم شاد بشوید. ( در این جا بود که هانا ناگهان گفت: مثل بابا که گل می‌زد و قلب درست می‌کرد.)


*صالح محمدرحیمی

روزنامه پیروزی

صالح محمد رحیمی

هانی نوروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی