هدف برانکو در لیگ هفدهم‌؛ دبل پرسپولیس

هدف برانکو در لیگ هفدهم‌؛ دبل پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ حالا دیگر صدرنشین لیگ برتر است و اگر بازی عقب‌افتاده‌‌اش مقابل صنعت نفت را با برد پشت‌سر بگذارد، در بازی مساوی با سایر تیم‌ها، 5 امتیاز از پارس جنوبی جم، مهم‌ترین تعقیب‌کننده خود جلو می‌افتد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، این شرایط، برانکو را به بهترین مربی شاغل در لیگ برای دومین یا شاید هم سومین فصل متوالی تبدیل می‌کند. مربی‌ای که با حضورش در جمع سرخپوشان توانست همه چیز را تغییر دهد‌؛ تیمی که در فصل چهاردهم با دستپخت حمید درخشان در یک‌قدمی سقوط به لیگ یک بود، در لیگ پانزدهم با برانکو نایب‌قهرمان شد آن هم با امتیاز برابر با استقلال خوزستان و سپس در لیگ شانزدهم، به حقش رسید و روی سکوی قهرمانی رفت.

در این فصل نیز، بنا به شرایط لیگ و شاید ضعف مفرط مدعیان همیشگی چون سپاهان، استقلال، فولاد و ذوب‌آهن، دوباره پرسپولیس یکه‌تازی را شروع کرده و هیچ بعید نیست قهرمانی لیگ هفدهم را نیز از آن خود کند. البته این موضوع برای فصل پیش‌رو ، برانکو را سیر نمی‌کند. او به دنبال پیشرفت‌های بیشتری است. اطرافیان برانکو می‌گویند این فصل برای سرمربی کروات سرخپوشان، یک فصل استراتژیک و بزرگ به شمار می‌رود. او می‌خواهد یک خاطره فراموش‌نشدنی بسازد و از این رو، نه تنها رقابت‌های لیگ بلکه جام‌ حذفی را نیز کاملاً جدی گرفته و هرگز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی در این تورنمنت را از دست بدهد.

یک بخش این اتفاق، به شایستگی‌های فنی این مربی برمی‌گردد که یک تیم مدعی برای چند تورنمنت را آماده کرده و بخش دیگر نیز بالا رفتن رقم قرارداد برانکو است در صورت کسب قهرمانی و موفقیت‌های بیشتر. هر دو عامل، انگیزه‌های پرسپولیسی‌ها را افزایش می‌دهد تا به بهترین امتیازات ممکن برسند. شاید خیلی‌ها فکر کنند تمام تمرکز برانکو به لیگ برتر و تکرار قهرمانی است اما کسی نمی‌داند این مربی کروات، هر بازی بادران را به دقت آنالیز می‌کند و در انتظار دریافت بیشترین خبر از کمپ این تیم است. برانکو می‌داند تیمش با 5 بازی می‌تواند قهرمان جام‌ حذفی شود و در لیگ هم، حریف قدرتمندی ندارد. با این حساب، منطقی است که دو پلن یکسان برای این دو تورنمنت داشته باشد. در این فصل، پرسپولیس با قدرت بیشتری به جام‌ حذفی نگاه می‌کند به خصوص که رقبایش چندان قدرتمند نیستند‌؛ سرخپوشان باید با بادران در ورزشگاه آزادی بازی کنند و اگر از سد این تیم بگذرند، دوباره در آزادی میزبان صنعت نفت آبادان هستند. 

برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی