همتی: جای برادرم سر سفره هفت سین خالیست

همتی: جای برادرم سر سفره هفت سین خالیست

آدام همتی بازیکن شماره 21 پرسپولیس و یکی از آینده دارهای فوتبال ما با این که در کانادا به دنیا آمده خون ایرانی در رگهایش جریان دارد.
به گزارش پیروزی دیلی، همتی از خاطرات نوروز و سال نو ، کنار خانواده بودن می گوید از لحظه سال نو و تعطیلاتی که با توجه به بازی های پرسپولیس باید در خدمت تیم باشد و به این موضوع افتخار می کند . حرف های این جوان دوستداشتنی را در زیر می خوانید . 

 از نوروز و کریسمس بگو ؟

 خب من تا پارسال به ایران نیامده بودم اما خانواده ام برای ما در کانادا هفت سین می چیدن همینطور که درخت بابا نوئل تزئین می کردیم ، البته بابانوئل چندان جذابیتی نداشت ، چون فقط هدیه روی درخت کاج آویزون می کردیم اما نوروز چیز دیگری است . با جذابیت بیشتری منتظر نوروز می ماندیم تا دور هم جمع شویم و در کنار خانواده لذت ببریم . 

 کدام سین هفت سین را بیشتر دوست داری ؟

 به سیب علاقه دارم ، خیلی هم دوست دارم روزی یک سیب می خورم ! از نوروز چه خاطره ای برای گفتن داری ؟ خاطره که همش خاطره است ! بهترینش همین دور هم جمع شدن و کنار هم بودن . خیلی خوش می گذشت ، زیاد عیدی نمی گرفتیم چون کادو نباید گرانقیمت باشد . 

 جای چه کسی سر سفره هفت سین امسال خالیست ؟ 

 برادرم ، کانادا است . اما پدر و مادرم از کانادا برگشتن و کنارم هستند از این بابت خیلی خوشحالم .

 عید مسافرت هم می روی ؟

 نه ، من در تمرینات پرسپولیس هستم و خوشحالم کنار بازیکنان و برانکو خواهم بود . البته خانواده ام به شمال خواهند رفت و چند روزی آنجا خواهند بود . 

 بهترین اتفال سالی کی گذشت و برای سال آینده چه آرزویی داری ؟

 بهترین اتفاق امضای قراردادم با پرسپولیس بود و بزرگترین آرزویم این است که سال 97 هم در پرسپولیس بمانم و آرزو می کنم سال جدید در آسیا هم قهرمان شویم .  

هدف فوتبالیت در سال جدید چیست ؟

 بیشتر تلاش می کنم ، تمرین می کنم حتی دقایق کمی هم بازی کنم خیلی ارزشمند است که باید با پشتکار و تلاش به هدف هایی که در ذهنم ترسیم کردم برسم . در مورد تیم هم فکر می کنم دیگر وقتش رسیده که قهرمان آسیا شویم ، امیدوارم با حمایت هوادرانمان بتوانیم به این مهم برسیم و بازهم دلشان را شاد کنیم . 

 چه پیامی برای هواداران داری؟

 هواداران پرسپولیس خیلی دوستداشتنی و مهربان هستند ؛ آرزو می کنم سال خوبی برای همه مردم ایران باشد سالی پر از موفقیت همراه با شادی باشد ، در کنار خانواده خوش بگذرد همه خوشحال باشند .

**روزبه دلاور

آدام همتی

روزبه دلاور

روزنامه پیروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی