هوشمندی طارمی در جلوگیری از یک حاشیه

هوشمندی طارمی در جلوگیری از یک حاشیه

لباس مهدی طارمی در مراسم شب گذشته برترین های فوتبال ایران نزدیک بود حاشیه ای تازه برای او ایجاد کند اما طارمی با چند جمله توانست این وضعیت را مدیریت کند.
به گزارش پیروزی دیلی، زمانی که طارمی برای دریافت اولین جایزه خود، کفش طلای برترین گلزن فوتبال ایران روی استیج مراسم آمد همه توجهات به سمت شلوار او رفت که طارمی بلافاصله در این مورد توضیح داد. 

مهاجم ملی پوش پرسپولیس خطاب به حاضرین گفت به این دلیل که لباس های در نظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ اندازه اش نبوده به اجبار لباس متفاوتی به تن کرده است.

 طارمی با توضیح فوری در مورد لباسش کاری کرد بابت ظاهر خود از کانون توجه فاصله بگیرد. 

او با هوشمندی جلوی یک حاشیه تازه را گرفت. شب گذشته در مراسم برترین های لیگ شانزدهم طارمی موفق شد جوایز کفش طلای بهترین گلزن و توپ طلای بهترین بازیکن لیگ برتر را به دست آورد.

بهترین های لیگ شانزهدم

مهدی طارمی

علیرضا هادیان :
۱۰ مرداد ۹۶
با نهایت ادب و احترام ، 
مدتهاست هوشمندی نزد مهدی و برخی بازیکنان پرسپولیس در مواجه با رسانه ها دیده نمی شود. شاید هم عمدی از سوی این بازیکن در کار باشد تا در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود! لکن چنانچه عمد در کارش نباشد ، مهدی قطعا نیاز به یک مشاور خبره رسانه ای دارد وگرنه فوتبال خود را در آینده نزدیک با این شیوه مصاحبه ها و حرکات نابود می کند. خداداد عزیزی بهترین نمونه است آنجا که گفت تیم کلن تاکتیک ندارد و نیمکت نشین شد و الی آخر. 
٭٭٭ اولین حاشیه را شلوار کوتاه طارمی در رادیو ورزش دیروز بعد از ظهر دوشنبه ایجاد کرد جایی که مهمان تلفنی برنامه ادعا کرد وقتی طارمی برای دریافت لباس خود مراجعه کرده گفته از رنگ هماهنگ تعیین شده در منزل یکدست کت و شلوار دیگر دارد و این کت و شلوار که بر تن وی بود را تحویل می گیرد و جالب آنکه خود اقدام به کوتاه کردن شلوار می کند که سرنوشت شلوار وی این شکل و شمائل ناموزون می شود که در تصویر دیده می شود!  
مجری شبکه ورزش پس از پایان صحبت با میهمان برنامه ، اشاره کرد که در اسپانسرینگ مقوله تنوع رنگ و مدل لباس ها برای یک مراسم ، بشدت مورد توجه مخاطب و افزایش درآمد اسپانسر می شود! ولی مسئولین برگزاری تصمیم گرفتند که لباسها متحد الشکل باشد و این مقوله انجام نشود. که مهدی طارمی همه چیز را بهم ریخت. (نقل به مضمون) ٭٭٭
برداشت اول : مجری برنامه تلویحا ، زیرکانه و با دو جمله این حرکت طارمی را به اختلاف اسپانسر با شبکه ۳ مرتبط کرد! 
برداشت دوم : ظاهرا مشکل مهدی طارمی با اسپانسر باشگاه حل شده است! 
قطعا موارد بعدی طی چند روز آینده برای به حاشیه کشیدن این بازیکن بالاخص پیش از بازی تراکتورسازی در راه است. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی