واکنش اینفانتینو به جایگزینی ایتالیا با رقیب ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

واکنش اینفانتینو به جایگزینی ایتالیا با رقیب ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به شایعه حضور ایتالیا به جای اسپانیا در جام جهانی پیش‌رو واکنش نشان داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، نشریه‌های اسپانیایی «ال‌پایس» و «موندو دپورتیوو» روز جمعه گزارش دادند که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نامه‌ای به فدارسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده و هشدار داده در صورتی که در انتخابات ریاست پیش‌روی این فدراسیون، دولت دخالت سیاسی داشته باشد، ممکن است لاروخا را از جام جهانی 2018 کنار بگذارد. پس از این انتشار این گزارش بود که برخی رسانه‌ها مدعی شدند با کنار گذاشتن اسپانیا از جام جهانی، کشورهایی همچون ایتالیا که عملکرد بدی در مرحله انتخای جام جهانی نداشتند، این شانس را دارند تا به جام بیست‌ویکم در روسیه بروند.


جانی اینفانتینو که خود رگ و ریشه‌ای ایتالیایی دارد و یکی از میهمانان دعوت شده به مراسمی بود که توسط کمیته المپیک ایتالیا ترتیب داده شده بود، در واکنش به این موضوع گفت: صعود به جام جهانی در زمین مسابقه مشخص می‌شود، نه روش دیگری! به هر حال پیش از این که در یوفا و فیفا مشغول به فعالیت شوم طرفدار ایتالیا بودم و باید بگویم که جام جهانی بدون ایتالیا یک تراژدی خواهد بود. ایتالیا نیاز به تلاش بیشتری برای بازگشت به سطح اول فوتبال جهان که شایسته‌اش است، دارد.

اینفانتینو

جام جهانی 2018

فیفا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی