واکنش تاج در پی اعلام محرومیت تماشاگران پرسپولیس

واکنش تاج در پی اعلام محرومیت تماشاگران پرسپولیس

رئیس فدارسیون فوتبال درباره محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس تهران در دیدار برابر لخویای قطر گفت: در نامه AFC جای اعتراض گنجانده شده است.​​​​​​​

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در پی ارسال این نامه به فدراسیون ایران با توجه به محرومیت پرسپولیس، خوشبختانه جای اعتراض وجود دارد.  بر این اساس مستنداتی از سوی فدراسیون فوتبال ایران تهیه شده که سریعا به ای اف سی ارسال می شود و امیدواریم این مستندات پذیرفته شود.

 

وی ادامه داد: امیدواریم تماشاگران خونگرم پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که همیشه امتیاز مثبت برای کشور هستند، این فرصت را به تهدید تبدیل نکنند.

مهدی تاج

پرسپولیس-لخویا

صبا :
۲۷ ارديبهشت ۹۶
چه فایده داره اعتراض؟مگه دیگه حل شدنیه؟فقط خدا خودش کمک مون کنه،بی فرهنگی یه عده هوادار ولیدر زحمات یه تیم وارکانش روبه باد میده.اون موقعی به نوامیس رقبا فحاشی می کردن تماشاچی و سکوت مسولین در پی داشت و به به هابه اسمون بلند بود حالا باید چوب کارای دیگه هوادارا رو بخوریم امان از بی فرهنگی و ادعا.امان از ساده انگاری ها ابرو و اعتبار مون زیر سوال رفت........تاوان بدی میدیم بابت این کوته فکری.......فقط فرهنگ هواداری و بر باد رفتن ارزوهای یه تیم ،تاوان سنگینه کاش عبرت بشه.
یا ضامن آهو مددی......
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی