واکنش حسینی به احتمال محرومیت: مگر فیلمی از من دارند؟

واکنش حسینی به احتمال محرومیت: مگر فیلمی از من دارند؟

سید جلال حسینی به خبر محرومیتش واکنش نشان داد.


به گزارش پیروزی دیلی، جلال حسینی بی‌حاشیه‌ترین بازیکن پرسپولیس و تیم‌ملی در این سال‌ها، در عرض ۴۸ ساعت چند خبر حاشیه‌ای در موردش منتشر شد. از بازی نکردن برای پرسپولیس تا درگیری با بازیکنان الهلال و احتمال محرومیت از بازی برگشت. درگیری‌ای که گفته می‌شد بین دو نیمه و میان یکی، دو بازیکن نیمکت‌نشین با خریبین و چند بازیکن الهلال بوجود آمده است. 

جلال حسینی که به دلیل شرایط ویژه پرسپولیس فعلا سکوت کرده در مورد درگیری‌اش و احتمال محرومیتش به سایت نود گفت: «مگر الکی می‌شود یک بازیکن را محروم کرد؟ اگر می‌گویند من درگیر شده‌ام یا هر اتفاقی افتاده باید فیلمی از آن وجود داشته باشد. محرومیت یک بازیکن باید براساس فیلم و مستندات باشد نه براساس حرف. من درگیری‌ای با بازیکنان الهلال نداشتم که بخواهم به خاطر آن محروم شوم.»

 قبل از بازی با الهلال، قرار بود حسینی در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد اما بخاطر مصدومیت نتوانست برای تیم برانکو به میدان برود. حسینی در مورد شایعه بازی نکردن به درخواست خودش هم اینطور توضیح داد: «فعلا در این خصوص نمی‌توانم صحبت کنم و فقط می‌گویم که من را همه سال‌هاست که می‌شناسند و می‌دانند که میزان تعصبم به تیمی که در آن بازی می‌کنم در چه حد است. اگر سوالی هم در این مورد است می‌توانید از دکتر حقیقت بپرسید تا برای‌تان توضیح دهند.»

سید جلال

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی