واکنش خلیل زاده به جدایی از پرسپولیس

واکنش خلیل زاده به جدایی از پرسپولیس

شجاع خلیل زاده در خصوص آینده خود در پرسپولیس اظهار نظر کرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، خلیل زاده خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرده و اعلام کرده از حضور در این تیم راضی است: من از اینکه اینجا هستم احساس رضایت دارم. هواداران لطف بزرگی به من دارند و بزرگترین موهبت برای بازیکن این است که در تیمی حضور داشته باشد که اهداف بزرگی پیش رو دارد و به خوبی از سوی هواداران حمایت می‌شود. من کجا باید بروم بهتر از اینجا؟ هیچ نگرانی وجود ندارد و من اکنون کاملا به قراردادم متعهد هستم و بعد از پایان آن هم اگر پرسپولیس مرا بخواهد با کمال میل و افتخار آن را خواهم پذیرفت. تیم مسیر روشنی دارد و برای اهداف خود می‌جنگدد و خوشحالم که من هم عضوی از آن هستم و هواداران نیز بزرگترین حامی ما در این مسیر هستند و تا وقتی که پرسپولیس مرا بخواهد و افتخار پوشیدن پیراهن آن را داشته باشم با کمال میل خواهم بود.

شجاع خلیل زاده

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی