واکنش سخنگوی قوه قضائیه به احتمال جعلی بودن قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به احتمال جعلی بودن قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بدیهی است اگر قرارداد بازیکن پرسپولیس با باشگاه جعلی باشد هم بازررسی کل کشور و هم دادستانی می‌توانند ورود کنند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز(یکشنبه) خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مهدی طارمی با پرسپولیس قراردادی بسته که احتمال دارد جعلی و صوری باشد و از آنجایی که تیم پرسپولیس یک تیم دولتی محسوب می‌شود، آیا دادستانی یا سازمان بازرسی به این پرونده ورود می‌کند، گفت: اگر چنین چیزی باشد که دولتی باشد و با یک قرارداد صوری و جعلی و غیرواقعی بخواهند پولی را برداشت کنند، جنبه اختلاس پیدا می‌کند. البته من فرض می‌گویم و از آن چیزی که شما می‌گویید الان هیچ خبری ندارم ولی بدیهی است که اگر دولتی باشد، هم بازرسی کل کشور و هم دادستان می‌توانند ورود کنند.

طارمی

محرومیت

علیرضا هادیان :
۸ آبان ۹۶
اختلاس!؟ ظاهرا اشتباه به عرض ایشون رسوندند یا برای ایشان سوء تفاهمی شده است. اتهام وارده از سوی کیروشی پور الحاق در قرارداد طارمی است نه صوری بسته شدن قرارداد! اصل قرارداد که ایراد ندارد موضوع اتهام بی اساس وارده الحاق تاریخ مقدم بر تاریخ واقعی عقد قراداد است. اصلا مگر پرسپولیس از بودجه دولتی ارتزاق می کند یا ردیف بودجه در بودجه دولت دارد که چنین بحثی بشود اختلاس !؟ دادستان و بازرسی کل کشور که سهل است رییس قوه قضاییه هم نمی تواند وارد موضوعات صرفا مرتبط با فوتبال و در حوزه صلاحیت ارکان قضایی فدراسیون یا ای اف سی یا فیفا شود. حتی بحث تحقیق و تفحص مجلس از سرخآبی ها نیز به همین حد کودکانه است و اصلا وجاهت قانونی ندارد. 
ولی دادستان کل کشور بجای آن می تواند به تخلف استقلال تهران بابت درج و استفاده از دو ستاره جعلی استقلال ورود کند. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی