واکنش شرکت برهان مبین به فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه‌ها

واکنش شرکت برهان مبین به فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه‌ها

شرکت مسئول فروش بلیت بازی‌های فوتبال نسبت به موارد مطرح شده در مورد فروش بلیت کاغذی از سوی باشگاه‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، شرکت برهان مبین، مسئول فروش بلیت بازی‌های فوتبال نسبت به ادعای فروش بلیت کاغذی از سوی باشگاه‌ها بیانیه‌ای صادر کرد:


با توجه به شایعات منتشر شده از سوی برخی از باشگاه‌ها در خصوص بلیت فروشی کاغذی به استحضار می‌رساند هیچ مجموعه‌ای به جز سامانه رسمی www.Footballeticket.ir  مجاز به فروش و انتشار بلیت مسابقات لیگ برتر نخواهد بود  و با متخلفین از طریق مراجع قضائی برخورد قانونی لازم اتخاذ خواهد گردید. لذا در روز مسابقه فقط با کارت بلیت هوشمند مورد تایید این سامانه می‌توانید وارد ورزشگاه شده و جهت جلوگیری از معطلی و مشکلات احتمالی نسبت به خرید بلیت الکترونیک در سامانه اقدام نموده و از ورود کلیه افراد که کارت بلیت مورد تایید این سامانه را به همراه نداشته باشند (از جمله بلیت کاغذی و کارت موسسه کوثر و غیره )جلوگیری به عمل خواهد آمد.


در پایان با توجه به دستور ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران چنانچه قادر به خرید الکترونیک از سامانه نمی‌باشید فروش بلیت در ورزشگاه فقط با ارائه کارت بانکی متصل به شبکه شتاب امکان پذیر بوده و به هیچ عنوان وجه نقد پذیرفته نمی‌شود.

بلیت فروشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی