واکنش صادقی به گروه ایران و شوخی‌های نامتعارف

واکنش صادقی به گروه ایران و شوخی‌های نامتعارف

رضا صادقی، خواننده محبوب پاپ ایران به گروه‌بندی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و شوخی‌های نامتعارف کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرورزشی، رضا صادقی از مردم ایران خواست تا به حمایت از تیم ملی ایران برخیزند و از جوک‌ساختن و تحقیر تیم ملی پرهیز کنند.

 پیام اینستاگرامی رضا صادقی را در تصویر فوق مشاهده می‌کنید.

تیم ملی

قرعه کشی جام جهانی2018

علیرضا هادیان :
۱۲ آذر ۹۶
رضا صادقی را دوست دارم و ولی با کمال احترام برای وی اولا جوک است نه جک البته اگر از مزاح ما خرده نمی گیرد! 
ثانیا تحقیر دیگران قطعا حماقت است ولی اکثریت جوک و طنزهای منتشره در کمال حفظ ادب و احترام به تیم ملی و سرمربی آن و بدون نشانه رفتن شخصیت بازیکنان و فقط یک کلی گویی در رابطه با توانایی های امروز تیم ملی که قطعا نگران کننده است و نشاندهنده احساسات و تفکر و ترس و دلهره های افراد جامعه بود. خدایی خود کیروش هم نگرانی در صورتش موج مکزیکی میزد وقتی قرعه مشخص شد. 
مثلا کجای این جمله 
IRAN LEFT THE GROUP 
تحقیر آمیز است؟ این قدرت انطباق و خلاقیت فرزندان این آب و خاک ستودنی است. 
کاش فقط هنرمندان ما سعی می کردند بجای قرار گرفتن مقابل اینان و (ببخشید) نق زدن ها ، کنارشان بودن را تجربه کنند و فقط دلداری شان بدهند! و سعی کنند ترس را از آنان بگیرند و ایکاش بلد بودند این همه ذوق هنری فرزندانمان را به درستی و مسیر صحیح هدایت کنند نه آنکه آن را کور کنیم. کاش کمی هم یاد بگیریم بجای تنبیه از سیستم تشویق در جامعه استفاده کنیم. سالیان سال است سیستم تنبیه و تقبیح را امتحان شده داریم ولی راه به جایی نبرده ایم. 
اینها را گفتیم تا به رضاجان نشان دهیم قسمت دوم پستش اضافه است. کاش فقط بخش اول را منتشر می کرد که بسیار زیبا است. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی