واکنش عباس زاده به منتقدانش

واکنش عباس زاده به منتقدانش

محمد عباس زاده در واکنش به انتقادهایی که از او مطرح می شود جمله ای جنجالی را به زبان آورده است.
به گزارش پیروزی دیلی، مهاجم سایپا می گوید عده ای دنبال این هستند که او را از فوتبال محو کنند و خطاب به آنها گفته است: بهتر است به چشم پزشک مراجعه کنید.

 عباس زاده می گوید: به آقایانی که پشت سر من حرف می‌زنند می‌‌گویم آنها هیچ وقت با این صحبت‌ها از من جلوتر نخواهند زد و پشت سر من خواهند ماند. فکر نکنید وقتی درباره عملکرد یا بد بودن من صحبت می‌کنید با این حرف‌ها از من پیشی می‌گیرید و جلوتر می‌زنید نه هرگز؛ شما با این حرکات نه تنها پشت سر من بلکه پشت سر هر کسی که حرف بزنید خواهید ماند. خوب است این آقایان عملکرد من را از ابتدای فصل تا به امروز بررسی کنند و ببینند که چطور بوده‌ام اگر هم نمی‌توانند ببینند لطفا به چشم پزشک مراجعه کنند! واقعا برای آنها، تفکراتشان و صحبت‌هایی که انجام می‌دهند متاسفم.

سایپا

محمد عباس زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی