واکنش فتاحی به برگزاری دربی اروپایی و غیبت احتمالی پرسپولیس در سوپرجام

واکنش فتاحی به برگزاری دربی اروپایی و غیبت احتمالی پرسپولیس در سوپرجام

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به برگزاری دربی اروپایی استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سعید فتاحی در خصوص برگزاری دربی اروپایی که آخرین تاریخ آن 31 تیرماه اعلام شده در صورتی که پرسپولیس 30 تیرماه باید در سوپرجام به مصاف نفت تهران برود، گفت: ما برنامه خودمان را برای برگزاری سوپرجام اعلام کردیم و امکان تغییر برنامه نیز وجود ندارد.

 وی افزود: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیاست، بازی‌هایش در این فصل فشردگی زیادی دارد. اگر آنها بخواهند چنین کاری کنند که ما مجبور به تغییر برنامه شویم، خود باشگاه پرسپولیس ضرر خواهد کرد.

دربی آلمان

سوپرجام

Ali :
۲۲ تیر ۹۶
اقای روزنامه پیروزی به مسئولان پرسپولیس بگو که تماشاگران ازدست دادن سوپرجامو بخاطر بازی دربی دوستانه  برنمیتابند این بازی سوپرجامم اگرلغو بشه دیگه برگزارنمیشه و الکی الکی یه جام از کلکسیون افتخارات پرسپولیس دورمیشه جامی که میتونه خیلی به تیم انگیزه بده پس خواهشا به اقایاون بگید 
رضا تقوی :
۲۱ تیر ۹۶
سوپر جام مهمه.. کیسه رو بردن که جام نداره بابا
علیرضا هادیان :
۲۱ تیر ۹۶
از تهدید مبنی بر جریمه کردن به توپ انداختن به زمین پرسپولیس تنزل کرده. هنوز مانده قدرت ارتش سرخ آسیا را درک کنند. 😊 پرسپولیس و نفت توافق کنند زمان سوپرجام را هم تغییر می دهیم. مثلا برای دو بازی نمایشی تیم ملی با کره و سوریه یا حداقل مقابل سوریه ، کیروش از ملی پوشان پرسپولیس فاکتور بگیرد. 😊 سوپرجام رو شهریور برگزار کنند که لیگ بیکار است. تا اون زمان تیم نفت هم با علی کریمی جا افتاده است. بازیکنا هم از شرایط مسابقه خارج نمی شوند.  
حرف منطقی که جواب ندارد آقای فتاحی. ۴۰ میلیونی ها آماده کمک فکری دادن هستند. باور ندارید از کارلوس جان بپرس 😊 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی