واکنش قدوس به گریه مدیرعامل استرسوندس

واکنش قدوس به گریه مدیرعامل استرسوندس

کیندبرگ می‌گوید قدوس بیش از اینها برای آنها ارزش دارد.
به گزارش پیروزی دیلیساما، دانیل کیندبرگ پس از درخش دوباره سامان قدوس در لیگ اروپا، می گوید این بازیکن با پول قابل ارزیابی نیست. کیندبرگ وقتی با این سوال روبرو می شود که قیمت واقعی قدوس چقدر است، می گوید: «بسیار سخت است که بازیکنان را با پول ارزیابی کند. قدوس برای ما بیش از اینها ارزش دارد.» قبلا اعلام شده بود پول رضایتنامه این بازیکن حداقل 50 میلیون کرون است.کیندبرگ که اشک می ریخت در این باره توضیح می دهد: «من سه فرزند دارم ولی در واقع دارای 25 فرزند هستم. تمام بازیکنان استرسوندس فرزندان من هستند. آنها بیشتر از پول برای من ارزش دارند.» سامان قدوس هم با دیدن اشک های کیندبرگ درباره جدایی اش می گوید: «رابطه ما با هم عالی است. توصیف رابطه ام با همبازی هایم و همینطور کیندبرگ و پاتر سرمربی تیم سخت است. اگر من جایی بروم، امیدوارم به همین اندازه خوب باشد.»

استرسوندس

سامان قدوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی