واکنش‌های اینترنتی به قهرمانی مجدد سرخ‌ها پرسپولیس، قهرمانی مبارک

واکنش‌های اینترنتی به قهرمانی مجدد سرخ‌ها پرسپولیس، قهرمانی مبارک

پرسپولیس برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید و این موضوع با واکنش های مثبت زیادی از سوی بازیکنان، هواداران و پیشکسوتان در فضای مجازی همراه بود.
به گزارشپیروزی دیلی، پرسپولیس سه فصل رویایی اش در لیگ فوتبال ایران با دومین قهرمانی متوالی اش به پایان رساند و این موضوع باعث خوشحالی هواداران و پیشکسوتان این باشگاه شده است. پرسپولیس روز گذشته با برد برابر پدیده برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر ایران شد و بعد از سپاهان در رده دوم پرافتخارترین تیم های لیگ برتر قرار گرفت. با این حال برخی از ستاره های سابق و بازیکنان حال حاضر پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم با انتشار پست هایی در اینستاگرامشان شادی شان را با هواداران و اعضای باشگاه تقسیم کردند. 

 مبارکتون باشه! 

-مجتبی محرمی: قهرمانیتون مبارک، خسته نباشید تیم همیشه محبوب. 

-بهروز رهبری فر: قهرمانی پرسپولیس رو به تمامی هواداران عزیز که سهم زیادی در این مهم داشتند تبریک می گم انشالله بچه ها در آسیا هم سربلندمون کنند. 

- سوشا مکانی: قهرمانی مبارک همه هواداران پرسپولیس 

-برانکو ایوانکوویچ: تبریک قهرمان ها 

-صادق محرمی: دبل قهرمانی مبارک

 -کریم باقری: تبریک به همه هواداران و مجموعه پرسپولیس. به امید قهرمانی در آسیا

 -جوادکاظمیان: این قرمز منه دوستش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد -رامین رضاییان: مبارک تمام هواداران با معرفت پرسپولیس

 -رضا شاهرودی: مبارکمون باشه، امیدوارم هوادارای عزیز صبورتر باشن،فقط حمایت -ای اف سی( کنفدراسیون فوتبال آسیا): تبریک به پرسپولیس برای کسب دومین قهرمانی متوالی لیگ برتر ایران

 پژمان جمشیدی : در کنار غم رفتن عارف عزیزمون دلم نیومد قهرمانیمون رو شادباش نگم. این قهرمانی به همه هواداران عزیز پرسپولیس و خانواده بزرگ قرمز دوست و پیشکسوتان این باشگاه بزرگ خجسته باد. بازیکنان عزیز دل و کادر فنی دوست داشتنی خسته نباشید. 

رامین جان رضاییان، امید عالیشاه و احمد نورالهی دستتون درد نکنه یادتون هستیم. 

المیرا شریفی مقدم (گوینده اخبار): قهرمانیت مبارک پرسپولیس. فاصله چقدر زیاده... 

علی کریمی:تبریک دوستان، مبارکتون باشه، مزد حمایتتون از تیم رو گرفتین. خسته نباشید به بازیکنان، کادر فنى و مدیریت.

 علی دایی:تبریک به تمام پرسپولیسى ها. ‎پرسپولیسِ امسال همون تیمیه که مورد نظر هواداران بوده و با شایستگى و درایت کادر فنى و تلاش ستودنى بازیکنان قهرمان شد و به حقش رسید. ‎مبارک همه هواداران و همچنین عرض تسلیت به مردم عزیز آذربایجان و کردستان و ملت شریف ایران بابت حادثه تلخ اخیر. 

احمد عابدزاده:قهرمانى ارتش سرخ مبارک سرخ دلان عزیز و همچنین عرض تبریک و خسته نباشید خدمت تمام اعضاى تیم پرسپولیس و جناب برانکو. 

شیث رضایی:از همه ی بچه های تیم. از مربیان تدارکات و هوادارای دلسوز تشکر می کنم و مبارک همه باشه این قهرمانی.

 مهدی طارمی: (منم یک هوادارام)از طرف خودم قهرمانی را به هواداران و بازیکنان و باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک می گم انشالله که همیشه شادی و قهرمانی باشه برای باشگاه بزرگ...

قهرمانی پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی