واکنش وکیل طارمی به صحبت های مجتهدزاده/ این ها اگر اکاذیب نباشد، بی اخلاقی محرز است

واکنش وکیل طارمی به صحبت های مجتهدزاده/ این ها اگر اکاذیب نباشد، بی اخلاقی محرز است

وکیل طارمی به صحبت های کارشناس حقوق و یکی از قضات سابق دادگستری درباره پرونده موکلش واکنش نشان داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، وکیل مهدی طارمی در واکنش به صحبت های قاضی سابق دادگستری درباره پرونده محرومیت موکلش اظهار کرد: آقای مجتهدزاده با احترام به کسوت شان، داستانی را تعریف کرده که نمی‌داند صحت دارد یا خیر. یک میلیون لیر ادعای جدیدی است.


وی در ادامه این موضوع را داستانی نا معلوم خواند و گفت: یک اسپانسر در باشگاه؟!!! تماس از ترکیه؟!!! همه اینها نشر اکاذیب اگر نباشد بی اخلاقی در آن محرز و مشهود است. کمیته اخلاق در حال بررسی موضوع است و امروز هم اگر چه طارمی به سبب حضور در تمرینات تیم ملی نتوانست در جلسه حاضر شود اما لایحه ارسال کرده است.


مجتهدزاده از قضّات سابق دادگستری پیش از این گفته بود: مهدی طارمی و مدیران باشگاه، متأسفانه مرتکب مشارکت در جعل و مشارکت در کلاهبرداری شده‌اند. طارمی که با تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد به تهران زنگ می‌زند و می‌گوید مدیران محترم! من نمی‌توانم به تهران بیایم تا اینکه پولی بابت فسخ قراردادم بدهم و معادل یک میلیون لیر ترکیه از من پول می‌خواهند. در این سمت یک اسپانسری در باشگاه این پول را به حساب آقای طارمی واریز می‌کند و ایشان بدونِ اینکه پول را به ریزه‌اسپور بدهد در جیب خودش می‌گذارد و بازمی‌گردد. این عمل اگر مصداق کلاهبرداری نباشد تا همین جایش قصد شروع به کلاهبرداری محرز است. قطعاً وکالت آقای طارمی را بر عهده نمی‌گیرم.

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی