وثوق احمدی: طارمی اجازه حضور در بازی های دوستانه را دارد؛ اعتراض پرسپولیس باید با سند باشد

وثوق احمدی: طارمی اجازه حضور در بازی های دوستانه را دارد؛ اعتراض پرسپولیس باید با سند باشد

روزبه وثوق احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می گوید باشگاه پرسپولیس فقط می‌تواند به تاریخ ثبت قرارداد طارمی در سازمان لیگ برتر استناد کرده و به دادگاه عالی ورزش اعتراض کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، روزبه وثوق احمدی درباره راه حل باشگاه پرسپولیس برای تعلیق حکم محرومیت طارمی اظهار کرد: اگر باشگاه پرسپولیس قصد داشته باشد از تاریخ ثبت قرارداد با طارمی برای تعلیق محرومیتش استفاده کند باید این تاریخ در قرارداد این بازیکن و فدراسیون فوتبال ثبت شده باشد، در غیر این صورت فیفا دفاعیه باشگاه پرسپولیس را قبول نمی کند.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید برای تعلیق حکم محرومیتش مدارک مستندی ارائه بدهد تا دادگاه عالی ورزش مجاب شود که دستور موقت برای تعلیق محرومیت این باشگاه و طارمی صادر کند.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره حضور طارمی در بازی دوستانه برابر روسیه بیان کرد: طبق استعلام از فیفا مشخص شد که طارمی اجازه حضور در بازی های دوستانه را دارد و فقط از بازی های رسمی محروم است. حضور این بازیکن در بازی با روسیه قانونی بود.

وثوق احمدی درباره اینکه طارمی می تواند در بازی برگشت برابر الهلال بازی کند یا نه! بیان کرد: امکان صدور حکم نهایی در این مقطع کنونی وجود ندارد اما دادگاه عالی ورزش بعد از دریافت نامه اعتراض خیلی زود تشکیل جلسه می دهد و دستور موقت برای تعلیق حکم محرومیت طارمی را صادر می کند. در آن صورت طارمی می تواند در دیدارهای  ملی و باشگاهی بازی کند.

او در پایان  درباره نگرانی طارمی بابت از دست دادن بازی های تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه خاطر نشان کرد: اگر حکم نهایی فیفا به ضرر طارمی و باشگاه پرسپولیس صادر شود در آن صورت محرومیت این بازیکن از زمان صدور نهایی رای اعمال می شود و اگر این محرومیت مصادف با بازی های تیم ملی در جام جهانی باشد، فیفا تصمیم نهایی را در این باره می گیرد.

طارمی

محرومیت

وثوق احمدی

علیرضا هادیان :
۱۹ مهر ۹۶
بازهم وثوق احمدی و بازهم اظهارات عجیب و غریب! صد رحمت به اون سنجاب در کارتون بنر که در هر شرایطی می گفت من مخالفم! 😊 
بیشتر اتفاقاتی که برای فوتبال ایران و باشگاه ها بالاخص باشگاه پرسپولیس می افتد از ناکارآمدی و ناکاربلدی ارکان فدراسیون فوتبال و خصوصا عدم وجود یک متخصص تحصیل کرده در رشته حقوق ورزشی در رأس  فوتبال است. البته یک متخصص روانشناس ورزشی یا عمومی هم شاید کنارش لازم باشد. اشتباه نکنید لطفا! مورد دوم برای سرویس دهی به افرادی چون من است که با فدراسیون نشینان می خواهد سر و کله بزند. 
۱- توافق داخلی روی کاغذ پاپیروس در عهد مصر باستان هم باشد ، در سازمان لیگ ثبت هم نشده باشد از لحاظ قوانین بین الملل و فیفا و کی ای اس بعنوان سند مثبته اثبات در استخدام باشگاه پرسپولیس بودن طارمی مورد قبول واقع میشود. 
با موضوع ژوزه و قرارداد وی که به ثبت شده آن استناد کردیم فرق میکند و هرگز نباید خلط مطلب شود. در آن کیس خاص ، قرارداد ثبت شده موجود بود و بر قرارداد زیرمیزی بعضی ها با ژوزه که تا پول ژوزه را از جیب مبارک ندهند نه ولشون می کنیم نه حلالشان ، هم تقدم داشت و هم در سازمان لیگ بعنوان عضو فیفا ثبت شده بود پس ارجحیت داشت. ارجاع دهیم به سخنان نصیرزاده در مورد اعتبار توافق روی یک برگ کاغذ عادی از نظر فیفا که حداقل به مراتب از وثوق احمدی از اطلاعات حقوقی بیشتری برخوردار است. 
ثبت قرارداد در سازمان لیگ برای رسمی شدن قرارداد در جهت دریافت مجوز بازی است. شما دیگه چرا آقای وثوق احمدی!؟ 
۲- آقای روزبه وثوق احمدی عزیز ! با کمال احترام ... نیاز به استعلام از فیفا نبود استاد گرامی. زحمت افتادید ، منت سر ما و جامعه فوتبال گذاشتید! از خودم می پرسیدید خب یا ... 
... زحمت مطالعه صحیح همان دو برگ رإی صادره محرومیت طارمی و باشگاه که رسانه ای شد را می کشیدید به صراحت حکم شده مهدی طارمی (بازیکن) از حضور در مسابقات رسمی باشگاهی و ملی بمدت ۴ ماه محروم است. 
رسمی آقای وثوق احمدی نه دوستانه. مگر فیفا با کسی تعارف دارد؟ اگر بحث بازیهای دوستانه بود که کلا تصریح میکرد و در حد کمال عنوان میکرد بازیکن (که فقط فعالیتش ، فوتبال بازی کردن است ولاغیر) از هرگونه فعالیت ورزشی در رده باشگاهی و ملی محروم است! ببخشید مجبورمان می کنید مثل اکابری ها برایتان توضیح را به زبان ساده و عامیانه بیان کنیم. 
در این چند سال اخیر فیفا و ای اف سی کمال استفاده و بهتر بگویم تحت لابیگری عربستانی ها کمال سوء استفاده را از عدم اطلاعات یا اظهارنظرها و اعمال غیرمسئولانه و در بعضی مواقع مغرضانه ارکان فدراسیون فوتبال ایران را بر علیه فوتبال ایران برده اند. اجازه دادید چنان حلقه را تنگ کنند که از هر طرف می چرخیم وسط حلقه محاصره از ما بهتران فیفا و ای اف سی دست و پا میزنیم! 
یعنی دست به دامان ارکان قضایی فیفا برای راهنمایی گرفتن بشویم از راهنمایی ها به سبک دوستی خاله خرسه امثال ایشان مفیدتر است. 
آقای روحانی این فدراسیون عوض نمی شود !؟ یعنی هیچ راهکاری برای زیر و رو شدن آن وجود ندارد؟ 
از امروز بعنوان یک هوادار فوتبال به دنبال راهی برای شخم زدن فدراسیون ناکارآمد تاج خواهیم بود. خسته شدیم از بس با خودی و غیرخودی و بیخودی و نخودی جنگیدیم تا پرسپولیس آسیب نبیند. حداقل زورمان به هرکی نرسد به خودی آنهم از نوع فدراسیونی آن که میرسد. 😊 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی