وحشت 4 تایی ها از دربی نبازها

وحشت 4 تایی ها از دربی نبازها

پرسپولیس سالها است که در دربی بازنده نبوده.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، از آخرین باخت پرسپولیس در دربی 1892 روز می گذرد و جالب اینجاست که از کسانی که اکنون در پرسپولیس هستند (چه بازیکن و چه کادر فنی) هیچ یک تا به حال، باخت در دربی را تجربه نکرده اند. به این بهانه نگاهی انداختیم به عملکرد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در دربی های گذشته: 

_علیرضا بیرانوند 
آمار دربی: بیرانوند دومین دربی خود را تجربه می کند. دربی رفت که علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت، بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا اولین حضور بیرانوند در دربی با کلین شیت همراه باشد. 
آمار فصل جاری: این دروازه بان 15 بازی (1350) دقیقه درون دروازه پرسپولیس ایستاده و موفق به ثبت 12 کلین شیت شده است و از این حیث در لیگ شانزدهم رکورد دار است. 

_سید جلال حسینی 
آمار دربی: کاپیتان سید جلال حسینی ششمین دربی خود را تجربه می کند. او تا کنون در 5 دربی (450 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته است و 5 تساوی 0-0 را در کارنامه دارد. پرسپولیس با حضور سید جلال حسینی در دربی تا کنون گلی دریافت نکرده است. 
آمار فصل جاری: حسینی در فصل جاری 19 بازی(1710 دقیقه) برای پرسپولیس در میدان حضور داشته و سرخپوشان با حضور او در خط دفاعی، در لیگ شانزدهم تا کنون تنها 5 گل دریافت کرده اند. 

 _محمد انصاری 
آمار دربی: انصاری تا کنون در سه دربی (250دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته است. او یک برد و دوتساوی در دربی را در کارنامه دارد. 
آمار فصل جاری: مدافع پرسپولیس در این فصل در 19 بازی (1623 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته و سرخپوشان با حضور او در خط دفاعی، در لیگ شانزدهم تا کنون تنها 5 گل دریافت کرده اند. 

 _حسین ماهینی 
آمار دربی: ماهینی حضور در سه دربی (270 دقیقه) را در کارنامه دارد. سه دربی که ماهینی برای سرخپوشان به میدان رفته هر سه با تساوی0-0 به پایان رسیده است. 
آمار فصل جاری: آچار فرانسه پرسپولیسی ها در فصل جاری در هر 20 بازی (1800 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته و یک گل و یک پاس گل نیز به نام خود به ثبت رسانده. سرخپوشان با حضور او در خط دفاعی، در لیگ شانزدهم تا کنون تنها 5 گل دریافت کرده اند. 

 _رامین رضاییان 
آمار دربی: رضاییان در دو دربی(180 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته و 1 گل و 1 پاس گل را نیز در کارنامه دارد. او تاکنون یک برد و یک تساوی را دربی تجربه است. 
آمار فصل جاری: این بازیکن در فصل جاری در 10 بازی (580 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته و 3 گل و 3 پاس گل را در کارنامه دارد. 

 _صادق محرمی 
آمار دربی: بازیکن جوان سرخپوشان اولین دربی فوتبالی خود را تجربه خواهد کرد. 
آمار فصل جاری: محرمی در فصل جاری در 9 بازی (343 دقیقه) برای سرخپوشان به میدان رفته است. 

 _محسن مسلمان 
 آمار دربی: مسلمان چهارمین دربی خود را تجربه خواهد کرد و 1گل و 1 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. او یک برد و دوتساوی در دربی را در کارنامه دارد. 
آمار فصل جاری: هافبک سرخپوشان در 19 بازی (1611 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته و 4 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. 

 _فرشاد احمد زاده 
آمار دربی: احمدزاده سابقه بازی در سه دربی (270 دقیقه) را در کارنامه دارد و یک پاس گل هم به نام او به ثبت رسیده است. این بازیکن یک برد و دو تساوی را در دربی تجربه کرده است. 
آمار فصل جاری: این بازیکن در فصل جاری در 16 بازی (1358 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته و 1 گل و 1 پاس گل نیز در به نام خود به ثبت رسانده است. 

 _وحید امیری 
آمار دربی: امیری اولین دربی فوتبالی خود را تجربه می کند. او دربی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. 
آمار فصل جاری: امیری در18 بازی (1546 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته، 6 گل زده و 2 پاس گل داده است. 

 _سروش رفیعی 
آمار دربی: رفیعی که نیم فصل جمع سرخپوشان پیوست، اولین دربی فوتبالی خود را تجربه خواهد کرد. 
آمار فصل جاری: او در 5 بازی (406 دقیقه) برای سرخپوشان به میدان رفته و 2 پاس گل داده. 

 _مهدی طارمی 
آمار دربی: مهاجم سرخپوشان یکشنبه، ششمین دربی (390 دقیقه) خود را تجربه خواهد کرد. در 5 دربی گذشته طارمی 2گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده و عملکرد خوبی داشته است. او 3 برد و 2 تساوی در دربی را تجربه کرده است. 
آمار فصل جاری: طارمی در فصل جاری در 19 بازی (1548 دقیقه) برای سرخپوشان به میدان رفته و 10 گل و 2 پاس گل در کارنامه دارد. 

 _علی علیپور 
آمار دربی: علیپور روز یکشنبه پنجمین دربی (270 دقیقه) خود را تجربه خواهد کرد. او 2 برد و 2 تساوی و سابقه یکبار گلزنی در دربی را در کارنامه دارد. 
آمار فصل جاری: این بازیکن در 19 بازی (1162 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته، 1 گل زده و 3 پاس گل داده است. 

 به جز این 12 بازیکن که عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داریم سایر بازیکنان از جمله ربیع خواه، نریمان جهان، شهاب کرمی، پلی یانسکی، پریموف، طاهرخانی، رادوشوویچ و درویش وند نیز سابقه باخت در دربی را در کارنامه ندارند. 

 _بررسی عملکرد برانکو ایوانکوویچ عملکرد کلی در پرسپولیس 
برانکو تا کنون در 60 بازی، هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده داشته است و حاصل آن 34 برد، 16 مساوی و 10 باخت بوده. عملکرد در دربی: برانکو تا کنون در 4 دربی سرمربیگری پرسپولیس را برعهده داشته که 2برد و 2 تساوی نتیجه آن بوده است. 

 _دستیاران برانکو دستیاران برانکو که شامل ایگور پانادیج (مربی دروازه بانان)، مارکو (مربی بدنساز)،سرتن چوک نیز سابقه باخت در دربی را در کارنامه ندارند. کریم باقری هم چه زمانی که دستیار دایی(2 دربی) در پرسپولیس بود و چه حالا که دستیار برانکو (4 دربی) است به عنوان مربی هیچگاه باخت در دربی را تجربه نکرده. 

 بنابراین در پرسپولیس کنونی، نه بازیکنان و نه کادر فنی باخت در دربی را در کارنامه ندارند و به همین دلیل نامشان را گذاشتم "دربی نبازها". ان شااله که این دربی نبازها، دربی نباز باقی بمانند.


مرجان گلچین

دربی 84

دربی نبازها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی