وحید امیری: بازی با سپاهان یکی از دربی های مهم است/فعلا لباس پرسپولیس را بر تن دارم

وحید امیری: بازی با سپاهان یکی از دربی های مهم است/فعلا لباس پرسپولیس را بر تن دارم

هافبک پرسپولیس حاضر نیست در مورد تمدید قرارداد با این تیم اظهار نظر دقیقی کند.
به گزارش پیروزی دیلی، وحید امیری در مورد عملکردش در بازی با سپاهان گفت: من تمام تمرکزم را گذاشته ام که بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام بدهم، چون هواداران اول انتظار دارند ما بازی های خوبی انجام بدهیم و من هم تمام تلاشم را می کنم. 

 او در مورد بازی با سپاهان هم گفت: بازی حساسی بود. همیشه بازی های پرسپولیس- سپاهان حساس است و یکی از دربی های مهم است. خدا را شکر توانستیم سپاهان را ببریم و یک گام به قهرمانی نزدیک شویم. 

هافبک پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با این تیم هم گفت: فعلا 8 بازی مانده و فعلا لباس پرسپولیس تنم است و با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.

وحید امیری

پرسپولیس-سپاهان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی