وحید امیری: در برابر پرتغال هم تلاش دوچندانی خواهیم داشت / موقعیت های ایران و اسپانیا برابر بود

وحید امیری: در برابر پرتغال هم تلاش دوچندانی خواهیم داشت / موقعیت های ایران و اسپانیا برابر بود

وحید امیری ایران در برابر پرتغال هم با تمام توان و برای سربلندی به میدان می رود و قطعا تلاش دو چندانی خواهیم داشت تا از میدان بزرگ جام جهانی استفاده کنیم .

 

وحید أمیری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا تمجید کرد و اظهار داشت : إمکانات ایران و اسپانیا أصلا قابل مقایسه نیست و انها با تدارک قوی وارد مسابقات شدند اما با اینحال همه دیدید که موقعیت های گلزنی  ایران و اسپانیا برابر بود.

باید بپذیریم حریفان با تدارک بهتری به جام جهانی أمده بودند .

وحید أمیری که حرکت او در رویارویی تک به تک  با پیکه مدافع سرشناس اسپانیا مورد توجه مردم قرار گرفته است توضیح داد: ما مقابل اسپانیا شایسته بأخت نبودیم  و خوشحالم که از این تلاش مردم راضی هستند البته ای کاش ان صحنه به گل هم تبدیل می شد تا شادی مردم دو چندان شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت : ایران در برابر پرتغال هم با تمام توان و برای سربلندی به میدان می رود و قطعا تلاش دو چندانی خواهیم داشت تا از میدان بزرگ جام جهانی استفاده کنیم .


وحید امیری

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی